SatDream Geplaatst: 27 november 2004 Geplaatst: 27 november 2004 Ik heb een wasdroger merk whiteknight model CL763 condens nog nooit gebruikt werkt goed alleen de trommel draait niet.Wie kan helpen? © Vu+ Duo High definition.© OpenPli image v 4.0.
adam76 Geplaatst: 27 november 2004 Geplaatst: 27 november 2004 Kijk even je condensator na... deze willen nog wel eens kapot gaan / zijn en dan krijgt de motor niet de goede start veldspanning. Dreambox 7000 / DM500 / Samsung9500 VIA CI / 0.3 lnb / 85 cm schotel ( 20"west to 45 east ) z=z^2 +c
JohnnyBee Geplaatst: 27 november 2004 Geplaatst: 27 november 2004 Werkt goed zeg je ????? Dikwijls zit de ventilator op de as van de motor die de trommel aandrijft, en als de ventilator het dan wel doet en de trommel niet, dan lijkt mij de aandrijfsnaar(riem) gebroken of ontspoort. Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
SatDream Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Geplaatst: 29 november 2004 Inderdaad is de aandrijfsnaar gebroken. Weet iemand waar ik zo iets kan kopen? © Vu+ Duo High definition.© OpenPli image v 4.0.
Gast Geplaatst: 30 november 2004 Geplaatst: 30 november 2004 Hoi, Die kun je kopen bij elk goed onderdelenhuis. Groetjes, Lex
SatDream Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Geplaatst: 2 december 2004 Nu zit ik met de volgende probleem. Ik had de snaar vervangen en alles terug gezet maar als ik de droger aanzet krijg ik een kort sluiting in de meter kast. Alles nagekeken maar kon niks vinden. © Vu+ Duo High definition.© OpenPli image v 4.0.
MehmetArslan Geplaatst: 2 december 2004 Geplaatst: 2 december 2004 Kijk de verwarmings element eens na. Satwolf ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
JohnnyBee Geplaatst: 3 december 2004 Geplaatst: 3 december 2004 Heb je draden losgehad??? Geen draden gekneld bij het monteren, draden van plaats gewisseld misschien, een te lange bout op de verkeerde plaats gezet zodat ie iets raakt wat niet erg katholiek is ??? Eventueel zaken stuk voor stuk losmaken en kijken of de sluiting weg is... Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Pionewbie Geplaatst: 3 december 2004 Geplaatst: 3 december 2004 Kijk ook of de trommel wel soepel draait.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen