Gast Geplaatst: 27 november 2004 Geplaatst: 27 november 2004 ik heb een philips tv 27ci1791 met een 3D shassis met de volgende fout ik heb over het gehele beeld horizontale lijnen ongeveer 5mm van elkaar . als het toestel warm is zijn deze aan de rechterkant een stuk minder links blijven ze hetzelfde, ik heb de elco's in de voeding vervangen ook van de secondaire kant van zowel sops als lijntrafo . alsmede van het middenfrequent , ook bij scart beeld blijft het probleem . heb er ook al een bus eisspray in leeg gespoten , echter zonder resultaat . wie heeft hier nog een tip voor . B.V.D.
Steve Geplaatst: 27 november 2004 Geplaatst: 27 november 2004 draai de screen regelaar op de hoogspanningstrafo iets terug(ik neem aan dat je nog wel beeld hebt)
Snurker Geplaatst: 27 november 2004 Geplaatst: 27 november 2004 Als het geen scherpe schuine lijnen zijn, maar wat dikkere horizontale..test dan eens elco C2266 (2,2 Mu 50 volt) zit op het DigiBoard Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Gast Geplaatst: 28 november 2004 Geplaatst: 28 november 2004 Hallo Snurker . mijn tv speelt weer perfect na het vervangen van de elco GEWELDIG bedankt voor het reageren .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen