san Geplaatst: 27 november 2004 Geplaatst: 27 november 2004 Vreemd... Ik heb een oude Compaq Armada M700 en zelfs een nog veel ouder type Armada 1700 laptop die beide als een speer werken op zowel verschillende pcmcia kaartjes die niet of wel draadloos zijn, van draadloze heb ik er ook zat verschillende gehad in zowel de M700 als in de 1700 compaq met uiteenlopende merken als SWEEX,EDIMAX,ASUS,ect... Zonder ooit dit probleem te zijn tegen gekomen. Of je moet het wel over een heeeeeeeeeeeel oude laptop hebben ???????? Citaat: @the boss, Ik had hier laatst het zelfde probleem, maar om mijn netwerk op te komen, zowel draadloos als met kabel. Probleem hier was/is dat de pcmcia adaptor een te nieuwe versie is, ik kijk ook al rond om een oudere versie te pakken te krijgen, of dit ook bij jou het geval is , aangezien jij wel op je netwerk kan, gr. Zilverster. PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
Zilverster Geplaatst: 27 november 2004 Geplaatst: 27 november 2004 @san, Het gaat hier om een compaq armada 1520 die het probleem geeft of beter gezegd de pcmcia adaptor's, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
the boss Geplaatst: 28 november 2004 Auteur Geplaatst: 28 november 2004 Probleem hier opgelost Bleek toch nog een driver van het 1 of ander die dwars zat,heb windows 98 er ff opnieuw opgezet. Werkt nu perfect,zowel netwerk als @home. En laptop is een Compaq LTE 5280,een heel oud beestje dus. In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken. Grtz. Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.
Zilverster Geplaatst: 28 november 2004 Geplaatst: 28 november 2004 @the boss, Graag gedaan, zijn soms vervelende dingen waar je wel eens een heel weekend naar kunt zoeken, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen