Ga naar inhoud


irdeto valt weg


Gast

Aanbevolen berichten


beste ruud,<BR>dat is bekend ik dacht meer aan een oplossing dan weet je waarom de bananen krom zijn?<BR>ik heb ergens meerdere keren gelezen over een blokker maar ik kom er niet uit, ook zou je via de menu van de 5400 een blokker kunnen activ.maar het lukt mijn niet zulke info zoek ik<BR>in elk geval bedankt voor temminste de snelle reactie<BR>gr. falonso<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

regelmattig valt nl pakket weg van irdeto <BR>na het opnieuw progg. van de goldkaart werkt het weer voor een paar weken,<BR>weet iemand wat aan te doen??<BR>ik heb een 5400 met de laatste software,<BR> al vast bedankt<BR>falonso<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is bekend dat bepaalde irdeto zenders waaronder ook canal+ valse key's sturen naar je kaart.dit doen ze op bepaalde tijdstippen.<BR>doordat de kaart autoupdate is denk de kaart dat het een nieuwe key is en aanvaard die.Die is natuurlijk verkeerd en het gevolg is beeld op zwart.Je kan nu vragen waarom heeft een originele kaart hier geen last van?volgens dat ik verneem doet een echte kaart een signature check en een pic kaart niet.is de signature verkeerd bij de originele kaart,dan acepteert de kaart de key niet.Wat er tegen doen?je kan een externe blokker gebruiken met de blokkersoftware op de download zone.een blokker werkt perfect met een pic kaart!<BR>succes.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...