Ga naar inhoud


Update software voor de Humax IRCI-5400


pet123

Aanbevolen berichten


Hallo,<BR>heb zojuist de nieuwe software (Hic 1.01.04) op mijn Humax 5400 gezet.<BR>Draait als voorheen, kan op het eerste gezicht in de menu's en bediening niet direct iets nieuws constateren.<BR>Heeft er al iemand meer ervaring met deze nieuwe soft, en weet deze iemand misschien meer te melden?<BR>Zal zelf ook mijn toekomstige bevindingen hier melden.<P>vr.gr. charel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het bij jullie ook zo dat je 2 keer op de standby toets moet drukken voor de ontvanger aan gaat?<BR>dit was ook al bij mij met de vorige software.<P>harrewar<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tuner heeft geen probleem met het opstarten van de tuner.<BR>Na een keer op stand-by drukken en de tuner gaat gewoon aan.<BR>Zowel op de tuner als op de afstandbediening<P>succes<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BR>Ik heb met de nieuwe software de melding "bad or no signal" niet meer gezien bij het switchen van hotbird naar astra.<BR>Het gebeurde vaak dat ik de tuner eerst aan dan uit moest zetten.<BR>Nu geen probleem. Ik kan eindelijk nu ook kiezen voor toneburst in het diseq menu.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hi,<P>Ik krijg tijdens het upgraden een "Error-dc" error en dan wordt het upgraden onderbroken.<P>Iemand enig idee hoe dat komt en wat ik er aan kan doen?<P>Cheers,<P>//MasterBrowser<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hie,<BR>Heb je de goede versie gedownload, die jouw systeem ID hoort?<BR>Controleer jouw systeem ID (menu+installation+Status+STB status)<P>System ID : 0016.0000 Loader L1.36 + Application HIC1.01.04 HIC-00.hdf <BR>System ID : 0016.0400 Loader H1.36 + Application HIC1.01.04 HIC-04.hdf <BR>System ID : 0016.0200 Loader L2.07 + Application HIC1.01.04 HIC-02.hdf <BR>System ID : 0016.0600 Loader H2.07 + Application HIC1.01.04 HIC-06.hdf <P>En ik neem aan dat je 0 modem kabel gebruikt wink.gif<P>Suc6<P>------------------<BR><B><BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR> </B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...