Ga naar inhoud


Humie patch


Gast

Aanbevolen berichten

Nu moeten jullie mij eens iets uitleggen omtrent die Hummie Irdeto patch.<BR>ten eerste ik weet dat er iemand zei "jongens ik ga mij terugtrekken uit het sat4all board"<BR>maar toch duikt deze naam regelmatig danwel niet vaak op in dit board.<BR>Ik dacht altijd dat er niet gesurfd mocht worden in de baas z'n tijd. Mijn mening is,<BR>ik gun iedereen zijn onkosten maar presenteer je nieuwtjes dan ook via een ander medium zoals advertenties ofzo. Het is very simpel om te zeggen dat het maar in 1 zaak in NL kan en wel bij *** in Uden waar TB nota bene zelf werkt,ondanks dat commercie uit den boze is op dit board lijkt dit er toch verdacht veel op,en als satwatcher dan melding maakt dat dit "toevallig" wel toegestaan is heeft hij denk ik ook boter op zijn hoofd.Ik dacht altijd dat alle kennis via dit board geshared wordt met andere gebruikers ?? dus niet blijkt maar weer.<BR>Ten tweede TB maakte melding van 4 overleden Hummie's tijden de ontwikkeling en omdat deze nog in de garantie vielen was - dit dus niet zo'n probleem -.<BR>Ik weet zeker dat fabrikanten danwel importeurs weten dat er met ontvangers gekloot wordt dat zei dit zomaar accepteren valt bij mij dus zuur, dit zou dus hetzelfde zijn als een Irdeto CI om zeep helpen en terug naar de zaak gaan met de mededeling dat hij het niet meer doet,je geloofd toch zeker niet dat dealers gek zijn, dit kost hun kapitalen om de "verklootpraktijken" van een of andere ***** te vergoeden.<BR>Maarja Tb werkt nu bij een Hummie dealer en die kan 2 dingen doen, de verklootschade betalen of de ontvangers terug naar de fabriek sturen waar ik zelf weinig in geloof dat deze schade 100% betaald wordt.<BR>Ik ken zelfs gevallen dat indien de leverancier merkt dat er ergens mee gekloot is de garantie sowieso vervalt,en je dus aanspraak kunt vergeten.<BR>Neem nu eens de Irdeto Ci patch hoeveel mensen zijn er niet terug gegaan naar de winkel met de mededeling dat hij het "ineens" niet meer doet,als dealer zijnde moet hier dan toch een lichtje gaan branden.<BR>Maar om niet alleen negatief te schrijven ik gun TB zijn kosten best wel ik zal dan ook die patch weleens laten uitvoeren al is het alleen maar om hem eerder die Porsche te kunnen laten rijden, maar hij zal dan toch 1 ding moeten beloven en dat is dat die zaak waar hij werkt niet direct danwel indirect met het board in verbinding staat,het lijkt nu wel op een magneet iedereen moet naar "***" komen in Uden.<BR>Mocht dit zo langer doorgaan dan gaat dit meer richting het onderwerp die eerder opgelaaid is over het 2 maandelijks satellietblad omtrent de geteste ontvangers en leveranciers die daar paginagroot in adverteren en medezeggenschap in het blad.Ik ben echt niet van plan om mensen af te kraken omtrent hun "kennis" maar wil ook mijn best wel neutrale mening kwijt over het hele gedoe rond die patch.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb vernomen uit betrouwbare kringen dat die patch GRATIS wordt.<BR>Nou jah die patch er zijn personen bezig die een zelfde soort patch maken en het gratis gaan aanbieden via het internet.<BR>Teebee nog een vraag ik heb ook gehoord dat die patch elk jaar vervangen moet worden. Klopt dat??<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wafelkaart,<P>Hier is al uitgebreid over gesproken in een ander forum en nu begin jij vrolijk in dit forum over hetzelfde te schrijven.<P>Het standpunt hoe we hier over denken is uitgebreid door satwatcher besproken.<P>Als je iets tegen TeeBee hebt dan doe dit niet via dit board want het heeft helemaal niets met satelliet te maken, maar schrijf hem persoonlijk.<P>Ik weet in ieder geval dat er veel mensen blij zijn met hetgeen wat hij met zijn team heeft klaargespeeld.<BR>Mocht ditzelfde iemand anders voor elkaar gekregen hebben dan hadden we dit ook toegestaan.<P>Ik hoop nu dat we dit eens stoppen en weer overgaan tot de orde van de dag nl een satboard zijn.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt nu net de Prive wel. Ik heb net mijn hoofd maar goed gewassen moet wel met al die boter erop volgens wafelkaart. <P>Deze discussie is al enkele malen gevoerd in verschillende topics en forums. Ik ben niet van plan dit nogmaals hier over te gaan doen. Ik kan er veel op gaan zeggen wil een ieder alleen maar even aanraden het Nieuws en Info forum te gaan lezen.<P>Deze topic gaat down zoals in het vervolg alle topics met de strekking van deze direct down zullen gaan. Ik heb al veelvoudig uitgelegd wat het standpunt van s4a is in deze en NIEMAND zal daar met welke argumenten dan ook verandering in kunnen brengen. Daarmee basta en over en sluiten maar. Ik heb al eens gezegd. Respecteer de beslissingen van anderen. Ben je het er niet mee eens en kan je er niet mee leven stop dan met posten of begin een eigen board en hanteer daar je eigen regeltjes die jouw gebruikers dan maar moeten respecteren.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...