Ga naar inhoud


Omwisselen LNB A en LNB B


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb Hotbird op diseq A en Astra op B.

Nu is er een kanalenlijst met Astra op A en Hotbird op B.

Met welk tool kan ik deze omwisselen.

 

P.S. Het dak opgaan en ze fysiek omwisselen is voor mij geen optie, en met mediasat editor Studio 2.51 kan ik ook geen optie vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt in Mediasat Editor Studio zien waarop de kanalen staan als je de kanalenlijst opent in mes opent dan ga je op het kanaal staan wat je wilt controleren en klik op tabblad "paneel" nu zie je alle gegevens van dat kanaal, ook de diseqc instelling en deze kan je ook wijzigen als het maar een paar kanalen zijn, is nu de hele lijst niet goed gebruik dan een ander flash of wijzig de niet goede lijst in een keer in het programma FlashCvt door hem te openen en op de knop 'Wissel Diseqc' (monoblock) zodat hij de hele lijst in een keer op een andere diseqc gooit, klik daarna op 'Opslaan bin'.

Hij wisselt alleen de diseqc A-B !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, Bedankt Johan45 en Lex.... Ik heb nu een werkende kanalenlijst met multivision !

Ik heb daarna ook de Thor en Sirius ( LNB D en C) kanalen ingescand, en daarna de lijst met downloader EMU bewerkt, maar toch geen beeld op de Thor kiosken ( Op 1 uiteraard wel, rest niet )

Werken de Thor kanalen niet met LeXfiles_DSX6072NL_openEMU_Base2_Fix.28-11-2004 (Nieuw) ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...