Gast Geplaatst: 28 november 2004 Geplaatst: 28 november 2004 OK, ik heb de regels gelezen en na een zoekopdracht vind ik al snel antwoord op mijn vraag; Is een Seca 1.03 module 'voldoende' om met een CanalDigital kaart (20euro per jaar) de Nederlandse zenders te kijken? Maar toch even checken met jullie, dus is de 1.03 geschikt? Dan begin ik me af te vragen wat voor nadelen zit er aan de 1.03 t.o.v. de 1.05. Ik begrijp dat de 1.07 module geschikt is voor 2 tuners en de module ligt buiten mijn interesse en budget. Ik wil voorlopig alleen de nederlandse zenders kijken. Bedankt, Stuart
goto Geplaatst: 28 november 2004 Geplaatst: 28 november 2004 Ja,een aston 1.03 is geschikt voor seca2 kaarten van canal digitaal,zit wel een maar aan, niet alle ontvangers krijgen een update met een 1.03. Mij is alleen bekent dat een Humax5400 moeite heeft met de 1.03,de 1.05 geeft wel een goed resultaat. Misschien dat anderen kunnen vertellen of er nog meer ontvangers zijn die dit probleem hebben. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen