Ga naar inhoud


Humax 5400 VH ??


Gast

Aanbevolen berichten

Zit ik op mijn gemakt te zoeken naar een goedkope seca box zie ik ineens het volgende te staan :<P>Zee tv is een betaal-tv-zender, die uitzendt via de Eutelsat Hotbird-satelliet. Het programma wordt gecodeerd uitgezonden in het nieuwe Irdeto M2-systeem. U heeft dus een nieuwe digitale Irdeto-ontvanger of ontvanger met CA-module nodig<P>dan komt het volgende :<P>De Strong SRT 4350 kost incl. Irdeto m2-module slechts hfl ...<P>en<P>De Humax 5400 VH komt op hfl ... deze is geschikt voor het M2-systeem<P>What the fuck is een 5400 VH een omgebouwde 5400 ?? wie weet meer !!<P>SatTurk.<P>PS. Dit stond er ook nog bij :<P>Op dit moment heeft u keuze uit 2 soorten ontvangers: de Strong SRT 4350 VH of de Humax 5400VH. Beide speciaal geschikt gemaakt voor Zee digitaal. <P><p>[This message has been edited by SatTurk (edited 30 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Bobje<P>Dat was inderdaad in Arnem :-) het lijkt er inderdaad op zoals ik daar heel het verhaal lees dat ze ook de zaak gepatch't hebben alleen denk ik hierbij eerder aan een hardware patch !! Morgen maar effe bellen dan weet ik het zeker.<P>SatTurk.<P><p>[This message has been edited by SatTurk (edited 30 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze Humax 5400 HV is een verzinsel van het bedrijf zelf. HV zou je kunnen omdraaien en dan het je VH en dat lijkt dan weer veel op de naam het bedrijf als ik goed ingelicht ben.<P>De Nederlandse importeur van Humax wist mij te vertellen dat er geen 5400 HV in de collectie zit en ik denk dat die het toch het beste weet.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit toppic maar, de Humax kan standaard al Irdeto 2 aan met de embedded cam (was dus schijnbaar de eerste ontvanger die dat kon) en dat noemt hij dus de Humax 5400 VH is gewoon onze Humie IRCI 5400 :-)<P>SatTurk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by SatTurk:<BR><B><P>Zee tv is een betaal-tv-zender, die uitzendt via de Eutelsat Hotbird-satelliet. Het programma wordt gecodeerd uitgezonden in het nieuwe Irdeto M2-systeem. U heeft dus een nieuwe digitale Irdeto-ontvanger of ontvanger met CA-module nodig<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>By the way, wat een onzin van die knakkers te A. Zee tv is in ieder geval de laatste dagen gewoon ongecodeerd. Althans... ik zit er vrolijk naar te kijken en ik decodeer alleen Seca.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...