Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik krijg geen verbinding met mijn Humax 5400. Gebruik zelfde seriele kabel als bij Nokia 9500, maar zowel downloadsoft als channeleditors blijven wachten op 'Humax response'<P>Moet ik soms andere seriele kabel gebruiken dan bij Nokia?<P>Mvr grt <BR>Digidirk<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Goeden avond Digidirk weet je zeker dat je een gewone serieel kabel gebruikt en geen nulmodem kabel want bij werkt het prima.<P>effe nazien <P>groetjes Zappie 1 <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Als het bioj de nokia wil dan moet het ook willen bij de HUMAX kijk eens of je de goede tuner ingesteld hebt.<BR>de kabel moet 0 modem zijn.<BR>succes<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi Digidirk,<P>ik zie niemand iets zeggen over de baudrate.<BR>Heb je 19200 Bd ingesteld voor de download?<P>regards<BR><P>------------------<BR>Satdigital

Geplaatst:

Hoi,<BR>ook niet vergeten op de standby toets drukken voor starten van upload.<BR>rgds<BR>clem<P>------------------<BR>Life without creativity is like a broken pencil

Geplaatst:

Klink misschien dom, maar tuner moet na starten van soft een keer uit en dan weer aangezet worden. Misschien heb je er iets aan.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

voor de kabel heb je slechts 3 draadjes nodig (op 2 d-connectoren -9pins- )<BR>verbindingen:<P>2 -> 3<BR>3 -> 2<BR>5 -> 5<P>------------------<BR>

Gerdy

Geplaatst:

Bedankt voor alle adviezen!<P>Waarschijnlijk ligt het aan het feit dat ik de standby-knop niet heb ingedrukt na 'go', ik wist ook niet dat je dat moest doen bij de humax, ben nog teveel Nokia-georienteerd denk ik........<P>Ik heb misschien vanavond tijd om het eens uit te proberen. Als het niet lukt, meld ik me wel weer!<P>ThanX<P>Mvrgrt Digidirk<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hi,<P>Ik krijg tijdens het laden van de laatste software (firmware???) "New software for IRCI-5400 (Ver 1.01.04)" mbv WDN4OAK de error "Error-dc" op het display van mijn Humax 5400.<BR>Enig idee hoe dit komt. Nadat ik de Humax dan uit en aan zet heb ik loader versie 136 en HIC 1.01.00.<P>Enig idee wat ik fout doe?<P><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.