Ga naar inhoud


humax serieel


Gast

Aanbevolen berichten

Ik krijg geen verbinding met mijn Humax 5400. Gebruik zelfde seriele kabel als bij Nokia 9500, maar zowel downloadsoft als channeleditors blijven wachten op 'Humax response'<P>Moet ik soms andere seriele kabel gebruiken dan bij Nokia?<P>Mvr grt <BR>Digidirk<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Goeden avond Digidirk weet je zeker dat je een gewone serieel kabel gebruikt en geen nulmodem kabel want bij werkt het prima.<P>effe nazien <P>groetjes Zappie 1 <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het bioj de nokia wil dan moet het ook willen bij de HUMAX kijk eens of je de goede tuner ingesteld hebt.<BR>de kabel moet 0 modem zijn.<BR>succes<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle adviezen!<P>Waarschijnlijk ligt het aan het feit dat ik de standby-knop niet heb ingedrukt na 'go', ik wist ook niet dat je dat moest doen bij de humax, ben nog teveel Nokia-georienteerd denk ik........<P>Ik heb misschien vanavond tijd om het eens uit te proberen. Als het niet lukt, meld ik me wel weer!<P>ThanX<P>Mvrgrt Digidirk<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>Ik krijg tijdens het laden van de laatste software (firmware???) "New software for IRCI-5400 (Ver 1.01.04)" mbv WDN4OAK de error "Error-dc" op het display van mijn Humax 5400.<BR>Enig idee hoe dit komt. Nadat ik de Humax dan uit en aan zet heb ik loader versie 136 en HIC 1.01.00.<P>Enig idee wat ik fout doe?<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...