Ga naar inhoud


Probleem met proggen software for IRCI-5400 (Ver 1.01.04)


Gast

Aanbevolen berichten

Thanks TeeBee,<P>your a life saver smile.gif<P>Heb ik (natuurlijk) toch nog een vraagje:<P>Is het de bedoeling dat ik met V3 dezelfde HIC file download naar mijn Humax?<P>Heeft dit uiteindelijk hetzelfde resultaat.<P>Nogmaals bedankt.<P>L8ter,<P>//MasterBrowser<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi,<P>Tijdens het laden van de nieuwe software voor mijn Humax IRCI-5400 mbv WDN4OAK krijg ik na een bepaalde tijd de een error "Error-dc". Iemand enig idee hoe dat komt en hoe ik dat kan voorkomen? Het laden van de patch gebeurd nu maar gedeeltelijk.<BR>Ik laad de patch vanaf een NT machine, kan dat het probleem veroorzaken?<P>Help me out please.<P>Cheers,<P>MasterBrowser<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

TeeBee,<P>Nog een laatste vraag:<BR>Maakt het ook nog uit welke HIC file ik download of maakt dat niet meer uit als ik FormulaV3 gebruikt?<P>Als het niet uitmaakt welke kan ik dan het beste gebruiken?<P>Als de ene HIC file niet lukt (heb het nog niet geprobeerd met FV3) kan ik dan een ander proberen net zolang totdat het lukt of help ik dan mijn receiver om zeep?<P>Cya,<P>//MasterBrowser<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>Me again... smile.gif<P>Ik heb de upgrade ook nog een keer geprobeerd op een PC met Windows Millennium. Zelfde resultaat. Download gaat goed tot 11%. Als download van 10% naar 11% springt, springt de receiver daarna direct op Error-dc.<P>Ik heb zowel WDN4OAK als Formula V3 geprobeerd. Leverd hetzelfde resultaat op.<P>Ik weet niet meer of ik loader L of H 1.35 had, wel dat het 0016.0000 was. Ik heb de L/H gemist tijdens het noteren van de gegevens.<P>Mijn loader versie staat nu op L1.36, maar de S/W versie staat nog steeds op 1.01.00. Laatst software update datum staat op 1 aug 2000. Dus het lijkt er op dat alleen de loader is geupgrade.<P>Enig idee wat ik nu nog kan doen?<P>Kan ik de andere 1.35 HIC proberen zonder dat mijn machine stuk gaat?<P>Help me out once again please!<P>Cheers,<P>/MasterBrowser<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook problemen gehad met W2k (NT dus).<BR>maar werkt perfect met W98.<BR>Ik kan me dus voorstellen dat Win Me. ook wel eens problemen zou willen geven.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...