Gast Geplaatst: 29 november 2004 Geplaatst: 29 november 2004 Is het mogelijk om voor het ontvangen van de poolse kanalen via polsat een abbonement aan te vragen hier in Nederland of weet iemand of dat kan via een bepaalde poolse site. En is het ook mogelijk om abbonementen van andere aanbieders te nemen, bv SKY ITALY o.i.d. via een nederlands bedrijf zoals canal digitaal?
Gast Geplaatst: 29 november 2004 Geplaatst: 29 november 2004 nee je moet dat in polen doen ze vragen daar paspoort en registratie waar je woont in polen of doen via familie in polen
Gast Geplaatst: 29 november 2004 Geplaatst: 29 november 2004 Geld dit ook voor de andere providers bv SKY of Digital+, of zijn er nog adressen in Nederland waar je deze kunt aanvragen?
prutsie Geplaatst: 29 november 2004 Geplaatst: 29 november 2004 Er zijn veel paketten die alleen in het land van herkomst worden verkocht, en die alleen daar verkocht mogen worden. Kijk naar onze hollandse C+. Woon je buiten Nederland en wil je een officiel abonament dan heb je pech gehad. Nu blijven er twee manieren over om toch een abonament te regelen. 1/Via familie, vrienden, of kennissen in het land waar het pakket verkrijgbaar is. 2/Via handelaren die een abonament regelen welke op een bestaand adres staat in het land waar het abonament verkrijgbaar is, en jou vervolgens de kaart / decoder leveren. De laatste optie is natuurlijk duurder, de handelaar wil er aan verdienen, de persoon die het contract op zijn naam heeft staan natuurlijk ook. Het kan dus wel, er zijn voor diverse paketten waar je in NL geen officiel abonament voor kan afsluiten handelaren. Sky Engeland en Premiere world zijn in NL bijvoorbeeld zonder al te grote problemen te verkrijgen. Poolse paketten zullen ongetwijfeld ook te verkrijgen zijn, al zou ik zo snel niet weten waar. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 29 november 2004 Geplaatst: 29 november 2004 @ prutsie zover ik weet kun je de poolse paketen in nederland niet officieel verkrijgen er is in polen registratie vereist en het tonen van je dokumenten heb dit zelf ook via familie gedaan toen ik daar was
Gast Geplaatst: 29 november 2004 Geplaatst: 29 november 2004 Je kunt sinds kort wel voor Cyfra+ een Karty Prepaid Cyfra+ kopen die dan een half jaar geldig is. Is wel iets duurder dan abbonement.
Gast Geplaatst: 29 november 2004 Geplaatst: 29 november 2004 Citaat: Is het mogelijk om voor het ontvangen van de poolse kanalen via polsat een abbonement aan te vragen hier in Nederland of weet iemand of dat kan via een bepaalde poolse site. En is het ook mogelijk om abbonementen van andere aanbieders te nemen, bv SKY ITALY o.i.d. via een nederlands bedrijf zoals canal digitaal? Ik wou een dealerschap openen voor de BeNeLux Kort samengevat: Is niet toegestaan volgens de Poolse wet ivm vergunning(en)!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen