Ga naar inhoud


Een leuke software heeft zijn prijs.


pet123

Aanbevolen berichten

Er is nu weer een update van SetEdit for Humax OAK V3. Met de volgende nieuwtjes in het programma:<P><BR>-Online duplicate search (duplicates are marked red)<BR>-Edit Menu and LNB Settings<BR>(hier kun je je disq motor ook instellen!)<BR>-Direct import of DVB2000, SatcoDX and other Humax settings<BR>(humax 5600 settings)<P>Het is zeker de 39DM waard. (geen reclame bedoelingen hiermee)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Werk zelf ook met volle tevredenheid met de software van Wolfgang L..<P>Pet 123, vlgs. mij is het niet de bedoeling om Humax 5600 settings te importeren (lukt ook niet dacht ik) maar kun je hiermee b.v. makkelijk 5400 settings updaten vanuit een ander uptodate file naar je eigen settings.<BR>Ja, klopt dat kan ook door 2x het programma op te starten en te laden met 2 versch. settings om de ene naar de andere te updaten, d.mv. "zenders invoegen van Humaxedit".<BR>Nu kun je 't dus in hetzelfde scherm doen als je dat wilt, ongeveer zo als in "Setedit voor de Nokia 9500" met zijn dubbele lijsten.<P>groetjes, charel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja daar ben ik het als geregistreerd gebruiker het helemaal mee eens ik heb notabene 4 weken van humaxedit kunnen genieten alvorens ik mijn hummie patchte<BR>maar Humbox3.0Se is een leuk gratis alternatief.<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by LDP:<BR><B>Heula,<BR>Ja goeie software. Zou alleen TeeBee's All-Cam patch moeten kunnen ondersteunen. :-)<P>LDP<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Link naar reactie
Delen op andere sites

He da's een goeie smile.gif had ik zelf nog niet aan gedacht. <P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by TeeBee:<BR><B>Wie zegt dan dat je HumaxEdit niet meer kunt gebruiken?<P>Gewoon in HumaxEdit de settings maken en vervolgens met HumBox 3.0SE naar het kastje sturen.<P>Maandag komt HumBox 3.1 en 3.1SE uit met verbeterde DVB2000 import en verbeterde EPG-Fix<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...