Ga naar inhoud

Dubai sports channel middle east

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dag

ik heb een triax 88cm schotel en een visiosat bisatellite schotel

Ik zou graag dubai sports channel middle east willen ontvangen en deze is FTA te vinden op 26 oost en 7 west.

Is het mogelijk om dit kanaal te ontvangen met een van de bovenstaande schotels, mijn visiosat schotel moet gerepareerd worden, dus ik hoop het eigenlijk te kunen krijgen met de triax schotel.

Wacht op uw antwoord

Geplaatst:

Dank voor uw antwoord

ja het is een andere kanaal dan die va hotbird.

Denkt u wel dat het mogelijk is om 28 gr oost te proberem met de visiosat schotel

Singh

Geplaatst:

Ik neem aan dat je 26 oost bedoelt? De Dubai kanalen zitten daar op de Arabsat 2D en dat gaat bij mijn weten niet lukken met een Visiosat van 1m of daaronder of de Triax. (Of heb je een grotere Visiosat.) Het is al lastig om de Arabsat 3A te pakken te krijgen.

Groeten van de zolder.

Geplaatst:

Ja ik bedoel 26gr

Nou jammer.

kent u misschien een site waar je kan zien welke satellieten je kan als je bijvoorbeeld een schotel van 88 cm hebt.

Thanks

Geplaatst:

ok dank voor de links

laatste vraag, helemaal vergeten, kan ik misschien wel die dubaisportsch van 7gr west krijgen met die triax

Geplaatst:

Dat hangt er vanaf in welk deel van het land je woont. Ik heb hier in Twente Nilesat werkend gezien op een draaibare 1m schotel. Maar het regende een beetje en er was al blokvorming. Als je je lokatie post, is er waarschijnlijk wel iemand uit de buurt die er meer over kan zeggen.

Groeten van de zolder.

Geplaatst:

ja die kan je zien hij zit op deze transponder

Nilesat 101 (7.0W) - 11785.00 V - DVB/MPEG2 - 27500 3/4 - NID: 2048 - TID: 18 - Txp: 4 - Beam: Egypt (V).

hij heet alleen anders EDTV sports

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

Geplaatst:

Hoi Rohkis,

De Nilesat op 7 west is erg zwak en kan ik hier nog net met een triax 88 ontvangen. Er moet dan ook niets gebeuren, met een beetje regen is deze weg. De arabsat is een ander verhaal. Deze pak ik beter met de 88 Triax. Hij blijft wel zwak, maar mits goed uitgericht kan ik met aardig regenval nog wel wat zien. Houd er wel rekening mee dat de arabsat dicht tegen de astra 2 aanzit en dat kan wel eens lastig ziin tijdens het uitrichten.

Als ik mijn satlook gebruik om de arabsat uitterichten dan zie ik op het display al de eerste transponders van de astra2 doorkomen als ik de sterkste transponders van de arabsat gebruik om uitterichten.

Veel succes.

Janhendrik.

Uitgeschoteld door de verhuizing......

Geplaatst:

@Janhendrik: Je bedoelt Arabsat 3A. Dubai Sports channel middle east zit niet op 3A. Dus heeft Rohkis voor die zender niks aan Arabsat. Hij zal het toch echt met Nilesat moeten doen.

Groeten van de zolder.

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties Janhendrik en opzolder

Het is inderdaad moeilijk en het is nou ook niet zo dat ik in een buurt woon waar ik een vrije zicht heb.

Ik denk eraan om een grotere schotel te kopen, ik heb er al iets over gelezen in de forum.

maar als ik bijvoorbeeld Al jazeera sport channel wil ontvangen en Imedi TV.

deze zijn te vinden op 26 oost en 42 oost.

Om deze te ontvangen denk ik een schotel van 120cm nodig te hebben of een van 170 cm.

Dat lijkt mij een oplossing.

Ik heb wel hier en daar gelezen dat thet mogelijk is om dus op deze manier die twee kanalen te ontvangen. Maar ik zou graag weten of dit echt mogelijk, heeft iemand zo een grote schotel en ontvangt diegene de bovenstaande satellieten.

Any opinions.

Geplaatst:

hallo de twee sattelieten zijn goed te ontvangen imedi tv zit op Eurasiasat 1 (42.0E) - 12608.00 V - DVB/MPEG2 - 5926 5/6 - NID: 4369 - TID: 1 - Txp: 28 - Beam: Europe volgens King of sat in Biss codeering ik heb even voor je gekeken maar ik kan hem zo zien mischien niet altijd ,wat betreft Al jazeera sport die kan je wel ontvangen ik heb op mijn 90cm schotel 36% singaal sterkte maar deze is gecodeerd in seca2 kan ik niet lezen ,hier kun je hem vinden Arabsat 3A (26.0E) - 11919.00 H - DVB/MPEG2 - 27500 3/4 - NID: 44 - TID: 4 - Txp: 11 - Beam: Ku - Orbit je kan de sattelieten dus wel ontvangen maar wil je altijd beeld moet je dus inderdaad een wat grootere schotel hebben en de nodige kaarten om te kunnen kijken

mvg Jalza

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen