teofiles Geplaatst: 29 november 2004 Geplaatst: 29 november 2004 hallo allemaal, ik zoek een teller om mijn data limiet in de gaten te houden weet iemand een programma daarvoor, als het niet zo mag graag een PM. groeten, Teofiles Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar
satwave Geplaatst: 29 november 2004 Geplaatst: 29 november 2004 Ga naar 'breedband internet' en zoek op 'tooltje'. Dat is waarschijnlijk wat je bedoelt. Mvg.
Janneman Geplaatst: 30 november 2004 Geplaatst: 30 november 2004 Weet niet of je een ethernetmodem hebt, maar mijn speedtouch houdt het ook bij (afgezien van aan-/uitzetten en stroomuitval)
Albert_H Geplaatst: 30 november 2004 Geplaatst: 30 november 2004 Soms kun je het bij je provider ook bekijken, bij "mijn gegevens ". Bij HCCnet werkt dat in ieder geval goed om een overzicht te houden. Ik heb een poosje Lanspeed2 gebruikt, maar ik kreeg sterk het idee dat dat programma ruzie kreeg met mij DVB software voor de PCI DVB kaarten. Ik had regelmatig vastlopers waarbij dan steeds in de taskmanager stond dat Lanspeed2 niet meer reageerde. Daarom heb ik hem er weer uitgegooid. Ik draaide toen met XP en SP2. Succes met zoeken. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Norman Geplaatst: 30 november 2004 Geplaatst: 30 november 2004 http://www.ispmonitor.be Mooie tool voor het bijhouden van upload en download + instellingsmogelijkheid om bij een bepaalde data te stoppen met downloaden. Inverto 7000
Gast Geplaatst: 1 december 2004 Geplaatst: 1 december 2004 DUmeter is inderdaad een fijn tooltje, heb ik ook draaien. Gebruikt ook weinig resources. Het is alleen wel shareware dus niet alle features doen het in de gratis versie, waaronder een datalimiet instellen volgens mij...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen