Ga naar inhoud


Post deleted by Toxic[Q]


Gast

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de info TeeBee<BR>Maarre is dat geen software probleem wat in de Humax zit dan???<BR>Als dat zo is komt er dan een update om dit probleem te verhelpen??<BR>Want ik heb er ook veel last van<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


alles leuk en aardig . maar tot mijn grote spijt . denk ik toch dat dat update probleempje inderdaad aan de hum ligt . had hier nooit problemen met enige update op `n 1.0 aston . nadat ik de laatste soft in de hum heb gestopt.. komt geen key meer binnen . zelfs niet met een season..<BR>Dus draait je hum goed en heb je geen problemen met updates. laat dan nieuwere soft versie`s links liggen. En update de soft alleen als je denkt dat je er een echt probleem mee kan oplossen <P>gr djazzie <P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...<p>[This message has been edited by djazzie (edited 05 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen probleem met de update als het niet werk doe ik de tuner uit en weer aan en wacht een half uur en de update is er dan alleen D+ krijg ik de update niet van.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trucje schijnt te werken!<BR>Na +/- 2x proberen op Canal Digitaal (NL),<BR>update 31-12-2000 binnen !!!<BR>Op andere providers tot nu toe nog geen succes, ga morgen verder met testen, laat het hier nog wel weten.<P>gr. charel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TeeBee<BR>Ligt dat nou aan de Humax of aan de Aston???<BR>Als dat aan de Humax ligt kun je dan bij de koreanen (live konkakt) vragen of ze daar iets aan kunnen doen (Update)???<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt er nog een serieuse oplossing voor dit probleem ? Ik had het net 14 dgn werkend en het is weer over. Ik heb deze ontvanger nu 1/2 jaar, maar gaat bij mij denk ik niet de einde garantie periode halen. Niet dat dat jullie probleem is maar toch. Teebee ? Doet Humax hier nog een serieuse poging tot oplossing, want het is echt grandioos klote zo. Klinkt misschien erg cru, maar ben het erg zat. Als ze er niets voor gepland hebben weet ik dat graag, want dan doe ik hem weg en koop ik strong. Hobby mag geld kosten, maar 1/2jaar gedult moet wel beloont worden.<P>Sorry............<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij werkt alles ok.<BR>met Seca CI en seca file welke allang out of date was.<BR>vannacht laten lopen op C***L Satellite en gisteravond op C+NL vandaag op Stream en alles werkt gewoon goed.<BR>Ik heb een seca file ergens uit Augustus gebruikt om te checken of het wel AU was.<BR>indien iemand geinteresseerd is welke SW ik heb in de Hummie moet maar even mailen. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit wie het probleem veroorzaakt, maar ik weet wel dat deze situatie voor mij niet voldoet.<BR>Ik ben geduldig hobbyist maar het is nu op. Als humax of aston niets aan het probleem willen doen, kan koop ik een andere CI ontvanger. Het maakt niet zoveel uit welke, want geen enkele ontvanger heeft zoveel donder met seca als de humer. Als humax dit niet aanpast dan denk ik niet dat ze gaan worden wat ze zouden willen. Irdeto heeft namelijk niet zoveel toekomst meer. Van aston kunnen we in mijn ogen niet alles verwachten op dit gebied met de adem van canal+ in de nek. Ik ben van mening dat humax het zal moeten aanpassen, als ze dat niet van plan zijn ga ik er mee stoppen. Bedankt voor de Reply.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TeeBee<P>Toch denk ik daar heel anders over TeeBee, met de laatste software update van Humax (5400) komen er nauwelijks nog updates binnen voor Seca binnen druppelen, oude software terug in de hummie werkt weer beter, ik weet niet of je de Aston Cam al hebt zien werken in de Strong 4375 maar daar loopt ie nauwelijks in vast ook komen daar wel de updates (seca) keurig binnen, er zal vast wel het een het het ander in de Aston Cam niet goed zitten maar ook zeker in de Humax software niet, en dat laatste is in het bovenstaande verhaal wel de boosdoener. <P>In b.v. de Strong 4375 hoef je echt echt geen halsbrekende toeren uit te halen van cam eruit cam erin menu hier menu daar zender zus en zender zo om je updates binnen te krijgen, dan moet de cam maar niet worden geinitialiseerd door de hummie als wij dan van die ellende af zijn !!<P><BR>SatTurk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit truukje is alleen van toepassing wanneer de huidige keys niet geldig zijn, en is blijkbaar geen oplossing voor de 'gewone' autoupdate-problemen.<P>Het kan misschien wel zijn dat de hoofdoorzaak bij Aston ligt, maar op andere ontvangers werkt de Aston VEEL beter dan op de Humax, dus moeten zij ook maar voor een oplossing zorgen... Begin het eerlijk gezegd ook wat beu te worden, hebben nu al genoeg geduld gehad...<P>Grtz,<BR>Wimpie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een negative reactie's..<BR>Natuurlijk willen we met onze Humax dat het allemaal soepel verloopt, maar laten we dan voorlopig blij zijn met een alternatief zo als TeeBee die voorschotelt.<BR>Trucje getest, en werkt vooralsnog alleen bij C**** D******* Andere provides nog geen update ontvangen. We houden vol...<P>BW<P>------------------<BR>

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft eigenlijk weinig met negatief doen te maken. Het is gewoon even duidelijk de feiten op een rijtje zetten of dat nou leuk is of niet. Ik heb ook heel lang vol gehouden dat ik heel blij was met mijn ontvanger, maar ik moet zeggen dat begint behoorlijk te veranderen.<P>Ik ben er wel achter dat die nieuwe software voor humer, behoorlijk roet in de updates gooit. Ik heb software met loader L1.35 terug gezet en de eerste update op Tq`s weer ontvangen, ook pas na een uur of 12 maargoed.<BR>Beter iets dan niets. Komt er nog snel een nieuwe software update die minder groot is en meer doorlaat ?<P>De nieuwe soft zapte beter, maar dan toch liever updates. Is er niets bekend bij Humax over de laatste, dat die minder goed update ?<P>Ik denk zelfs niet update !<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatste nieuwe soft UPDATE WEL !!!<P>Met Teebee's trucje Canal Digitaal dec.key ontvangen.<BR>Vannacht met ontvanger aan op D+ update ontvangen.<BR>En Cyfra stond vanavond ook ineens op 31-12-2000.<P>Canal+ France en Espana krijg ik met Teebee's truc niet geupdate, wanneer er mensen zijn die dat wel is gelukt met welke 2 zenders is het dan gedaan? <P>*Humax 5400 met Aston C.I. 1.03*<P>gr. charel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...