Ga naar inhoud


Post deleted by Toxic[Q]


Gast

Aanbevolen berichten

Dit truukje is alleen van toepassing wanneer de huidige keys niet geldig zijn, en is blijkbaar geen oplossing voor de 'gewone' autoupdate-problemen.<P>Dit is al eerder gepost en op waarheid gebaseerd, maar ik heb problemen met een kaart met daarop de werkende keys, dus CI hangt op dat moment niet. Is op enige manier te controleren waar het verhaal faalt ?<P>Teebee ,weet jij hoe je oorzaak kunt vinden ?<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoezo, "Dit truukje is alleen van toepassing wanneer de huidige keys niet geldig zijn ...", ik had de geldige Canal Digitaal key van November reeds op mijn kaart, daarna trucje van Teebee en datum op 31-12-2000.<BR>Is dit dan geen Auto-update of begrijp ik hier iets niet goed, dacht 't wel !<P>gr. charel. <P>P.S. Humax 5400, Aston C.I. 1.03, loader H 1.36, software HIC 1.01.04 met Zico-files op 'n goldcard.<P>[This message has been edited by Charel (edited 08 November 2000).]<p>[This message has been edited by Charel (edited 09 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien ook interessant om te vermelden met welke versie van cam, software Hummer en in combinatie van wordt gewerkt !<P>Misschien kan men daar ook iets uit vinden.<P>rgds<P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou bij mij werkt het niet, bij het aanzetten <BR>van de tuner heb ik al gewoon beeld en geen melding "ci reset" ik heb de laatste bin van satturk erop alles werkt behalve cyfra, dus ik proberen maar niks hoor heb ik naar de datum gekeken staat de datum (van alle providers) op 1990/2010 ? heel vreemd<P>groet ray.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook een humax en een aston module.ik krijg nauwelijks of niet een update binnen.<BR>Wat ik doe is een goede editor nemen van de software bvb secanix editor en ik voeg de seca key's van de volgende maand erin en ik programeer mijn kaart opnieuw.dit klusje is opgelost in +/- 10 minuten.ik heb dan weer beeld.misschien lijdt de kaart eronder maar voor mij is dit de beste oplossing.en waarom c+france niet update?volgens mijn bronnen hebben ze een paar systemkey's 01 uitgeschakeld.dus er zal een nieuwe ppua in moeten en een nieuwe systemkey 01.en nee,je moet niet mailen,ik heb die niet.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Sorry voor het nog terug komen op dit ietwat bejaarde onderwerp.<P>TeeBee, is deze procedure nog steeds van toepassing (ook op de laatste versie software 1.01.06)?<P>Ik heb sinds begin December geen beeld meer met mijn officiele CANAL+ kaart. Ook in November, nog voor ik naar 1.01.06 toe ging, bleef mijn key op 30/11/2000 staan terwijl er al diverse mensen hier melden dat zij keys van December hadden.<P>Ik heb deze procedure diverse keren gedaan, maar blijf geen key update krijgen.<P>Suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad loader L1.36.<P>Ben gisteren even terug geweest naar mijn dealer in Uden. Mijn C+ kaartje even in een andere ontvanger en binnen een paar minuten had ik een nieuwe key tot 31/01/2001.<P>Dus het lijkt erop alsof deze procedure toch nog niet in alle gevallen waterdicht is. Zal me benieuwen of ik volgende maand wel een key voor Februari ga krijgen.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo sat hobbyisten.<P>Ook ik heb bovenstaande uitgeprobeerd maar er gebeurd bij mij niets.<BR>Als ik naar CI menu ga en op consultation klik, zie ik enkel onzin data's ??<BR>Wellicht zit de fout bij mij, omdat ik pas sinds kort mezelf bezig hou met deze hobby.<P>reactie evt per email<P><p>[This message has been edited by antofi (edited 07-12-2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de procedure ook al eens gedaan.<BR>Bij mij is het ook niet gelukt.<BR>Heb nu de loader 2.07 en HIC 01.01.06<BR>Misschien was er iets mis met mijn kaart?<P>Ga het nog eens proberen met de Nieuwe Autoseca van Mastercrd.<P>Zal eens iets laten weten.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ook wel dat er PPUA inzit.<BR>Maar men kan overal zoeveel files downloaden waar deze wel inzit. Ik zal ze vandaag of morgen gewoon in de crd-file invoegen en dan is de crd Au mits de juiste MK's erbij natuurlijk.<P>De Crd-file is zelfs goed uitgelegd waar men wat moet veranderen.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...