Ga naar inhoud


5400, bad signal & GEEN update!


Gast

Aanbevolen berichten

Hi guys!<P>Ik zit met 2 dingen wat betreft m'n 5400.<P><UL TYPE=SQUARE><BR><LI>Sinds aanschaf (nu 3 maanden geleden) nog geen kaart-update gelukt op mijn HumaX met een ORIGINELE Canal Digitaal smartcard (SECA)<BR><LI>De kanalen van provider: Beta Digital (o.a. Pro7 en Sat1 enz.) hebben bijna altijd geen of slechte ontvangst.<BR></UL><P>Wat betreft het eerste:<BR>Ik heb die gasten al ontelbare keren gebeld op hun toch al niet goedkope Helpdesk. Het enigste wat zij kunnen doen is een activeringspuls sturen?? Maar steeds zonder succes. Bij de dealer kunnen ze ook niet helpen. De leverancier van de Aston weet ook geen oplossing. HELP !!!!!<BR>Tot nu toe heb ik nog geen succes met TeeBee's oplossing.<P>Wat betreft het tweede:<BR>In de loop der tijd ben ik erachter gekomen dat wanneer de telefoon gaat, of wanneer wij bellen, dat dan het probleem met die provider ontstaat.<BR>Ik ben in het bezit van een KPN-Vox Chicago 220 ISDN met 2 draadloze telefoons in huis.<BR>Nu moet het toch niet zo zijn dat ik een andere centrale of een andere receiver moet aanschaffen om dit probleem te verhelpen? Ook hier geldt: HELP !!!<P>Alle advies welkom<P>CU Sonic-XL<P> a> <BR>"Handicaped by natural imaturity"<P>------------------<BR>"Handicapped by natural immaturity"

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hier hetzelfde probleem gehad met Pro7 en Sat 1 deze zijn gevoelig voor de dect freq.<BR>Ik heb er andere kabel ertussen gedaan een betere kwaliteit en het probleem is bij verholpen.<P>succes<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...