Ga naar inhoud


Gepatchde Humax 5400 en PW


Gast

Aanbevolen berichten

Nou ik heb dus ook mijn humax laten patchen naar een allcam , nu heb ik het volgende probleem !? ik krijg dus het PW pakket alleen aan de gang met voyager ! en dan wel in betacrypt mode ( gelezen dat dat zou moeten werken in een topic in dit form ) dit werkt dus perfecto, alleen met een PIC kaartje krijg ik het dus niet aan het werk ?! terwijl het kaartje wel werkt met PW in een CI all cam 4.6SE en in mijn Nokia 9500.<BR>Ik heb al verschilende Hexfiles geprobeert maar beeld hooooo maar iemand een ID ??<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou heb deze Bin file geloaden en jah hoor beeld op PW ! alleen geen op de Nederlandse kanalen, nou heb ik die file ingeladen in een editor en stonden ook niet de keys in voor NL.<BR>Heb deze dus ingevuld maar helaas, alleen beld op PW ! is het soms OF NL of PW ??<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg TeeBee<P>Dus Lijk je zegt werkt het alleen met originele duitste kaarten.<P>Stel ik kill mijn Originele acs1.2 kaart, reanimeer hem en voer uw reparatiescript<BR>voor de c-cam uit.<P>Ik zet de key's voor PW erop en die van bv stream op provider 00.<P>Kan ik dan via uw patch naar pw en stream kijken met het zelfde kaartje?<P>of ook werkt na het patchen van de irdeto-cam,de nederlandse kaart nog of de andere GW-files. Niet tegelijk maar door kaartwissel?<P> <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat kan niet. Dit werd bedoelt met :<BR>Autoswitching functies zitten er niet in (was ook niet de bedoeling)<BR>Pw is Betascript en stream is gewoon Irdeto<BR>Zoals jij het wil doen werkt alleen Pw.<BR><P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moet ik dan doen indien ik PW wil kijken, alsook de andere Irdeto-pakketten zoals stream, hellas, sct etc...<P>Werkt het met een normale Goldwafer.<BR>Of werkt voortaan alleen PW nog.<P>Ik zou toch nog graag naar stream enz willen kijken.<P>Ook al moet ik wissellen met twee kaarten.<BR>1 voor pw<BR>en een andere voor de rest.<P>Is er eigenlijk nog geen faq of dergelijke gemaakt over wat allemaal kan of niet meer kan na het patchen? Dan ik deze eens doorlezen, dan weet ik of het de moeite waard is of niet. Dan houd ik gewoon mijn d-box met allcam.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb vanmorgen op mijn atmel kaart de 4 in 1 file van satturk geladen en ik moet zeggen ik heb nu p*w en c+ op een kaart het enige wat ik moet doen is de kaart er heel ff uit en dan er weer in ik heb beeld ik moet zeggen complimenten aan satturk dit werkt perfect de hex heb ik geladen met mprog en de crd met atmelcrd.alles op een kaart mijn dag is weer goed<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt beter de ontvanger uit en aan zetten dan iedere keer kaart eruit en erin stoppen, dat is een stuk veiliger voor de chipjes op de kaart en je cam gaat een stuk langer mee :-))<P>SatTurk.<P>PS. Wat bedoel je eigenlijk met 4 in 1 file :-)) de naam is toch 1-4-all (ONE FOR ALL) met nadruk op ALL :-)).<p>[This message has been edited by SatTurk (edited 13 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het niet, deze discussie. Dit toch Humax Digital. Nou dan, dan kun je toch seca voor C+ pakken en irdeto voor PW? Of praten jullie alleen maar over andere irdeto pakketten? Dan heb ik niks gezegd.<BR>Maar even mijn vraag:<BR>Ik moet de DST steeds resetten. C+ via seca en PW via irdeto gaat bijna niet samen. Is er iemand die dit probleemloos naast elkaar heeft draaien?<P>THANX<BR>Eric<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou werkt hiero nu perfecto, alleen jah blijft jammer dat die auto switch functie er niet in zit, jah blijft toch het mooiste alles op 1 kaart dan elke keer een kaartje te wisselen om PW te kijken , maar voor de rest mooi stukkie software !!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het loopt, Premiere, Orf en Atv op één Goldwafer kaartje zonder de ontvanger te resetten, ik zal hem straks wel uploaden naar sat4all die zet hem dan wel online.<P>SatTurk.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...