Ga naar inhoud


Programma info op de Humax


Gast JoostA

Aanbevolen berichten

Tussen het tobben nog wat leuks (het helpt altijd de handleiding nog eens een keer te lezen). Een groot aantal zenders zend informatie uit over het programma dat men uitzendt, een soort "toelichting" zoals die in de TV gids staat. Zichtbaar te maken via het menu "info" (rode knop) en vervolgens het vraagteken.<BR>Werkt ook bij de radio's (zie b.v. Kink FM met een hele toeliching). De tekst bij Sky doet vermoeden dat men nog met iets als "radio-tekst" (bestaat al op gewone tuners) gaat komen.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


werkt alleen niet op ppv kanalen van bv premw<BR>pakket. Waarom haalt de MM9500 dit er wel uit?<BR>Hier heb ik nog nooit een goed antwoord op gekregen. Ook niet van imp, zowel duitse als nl.Volgens een kennis doet de galaxis IQ matrix dit wel. Het kan dus wel..(zie mm)<P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>Bij mij zie ik heel vaak maar 2 regels. Het huidige en het volgende programma. Dit is bij mij bijvoorbeeld het geval bij Canal+ NL. Ik heb een Humax met Seca cam.<P>Hebben anderen dezelfde ervaring?<P>Cheers,<P>//MasterBrowser<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by MasterBrowser:<BR><B>Hi,<P>Bij mij zie ik heel vaak maar 2 regels. Het huidige en het volgende programma. Dit is bij mij bijvoorbeeld het geval bij Canal+ NL. Ik heb een Humax met Seca cam.<P>Hebben anderen dezelfde ervaring?<P>Cheers,<P>//MasterBrowser<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Jij hebt het over iets heel anders, te weten het probleem dat C+ in de "officiele" Seca dozen programmatuur heeft zitten die meer informatie over de programma's geeft dan wij in principe er uit krijgen (Seca media guard software). Waar ik op doel kun je b.v. op Kink FM radio zien. De rode info knop op de afstandsbediening drukken en *daarna* het vraagteken. Dat is dus niet een programma gids (epg) maar een "toelichting". De epg doet het overigens weer wel goed op een aantal Duitse zenders. Maar dat had je zo te lezen ook al gezien. <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...