Ga naar inhoud


Problemen met Humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Laat ik als eertse zeggen dat het volgende niet bedoeld is om de Humax af te kraken , maar dat het slechts om een vaststelling mijnerzijds gaat.Ik lees de laatste tijd zeer veel over problemen met de Humax 5400, met name over de seca cam combinatie , ik lees echter zeer weinig klachten over de combinatie Echostar/seca cam terwijl de Humax nog niet zolang geleden de hemel werd ingeprezen en de Echostar ad 3000 ip niet goed genoeg zou zijn.Nogmaals niet om de Humax 5400 af te kraken want ik heb met dit apparaat geen ervaring, doch het gaat me alleen maar om de constatering.Ik heb zelf zo'n 6 maanden de Echostar/seca cam 1.03/Irdeto cam 4.6 se en heb [tot nu toe] weinig of geen klacht op dit board hierover gelezen.Ook over andere apparaten zoals Strong en Nokia zijn geen of nauwelijks klachten te vinden,zouden de makers van Humax hier geen oog voor hebben zodat ook de Humax gebruikers meer aan hun trekken komen.Dit kan alleen de reputatie van Humax goed doen als ze eens wat aan de software zouden doen, want de Humax lijkt me toch nog niet zo slecht nog niet.Nogmaals het ging mij alleen om de constatering.<P>------------------<BR>Met Vr. Gr. PietBem<P>=What's in a Name? =

Link naar reactie
Delen op andere sites