Ga naar inhoud


ORF digital


Gast

Aanbevolen berichten

Hoe kan ORF-digital ontvangen op mijn hummie.<P>Ik gebruik de patch van TeeBee, aanrader.<P>heb CI-SE <P>Heb al verschillende files geprobeerd, zonder resultaat, wie weet er een oplossing<P><BR>greets mhl<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja beste Teebee als je het allemaal al begrijpt is het vast makelijk, maar ik heb inmiddels bijna binnen mijn bereik alles geprobeerd.<BR>Maarja dat is de lol niet.<BR>Alle;een weet ik het nu echt niet meer.<BR>Heb jou file aangepast met code orf, en wat denk je PW draait rustig verder terwijl orf hartstike zw blijft., toch alle code van PW verwijdert. frown.gif ik wordt...............<P>Met groet,<P>Helgo<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

SatTurk, geweldig.<P>ORF heb ik nu vrij.<P>PW en C+ en Franse kanalen ook.<P>Kun je misschien eens uit leggen hoe je dat klaar speelt?<P>Wil het zelf ook kunnen om files te kunnen maken.<P>m.v.g.<P>mhl<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Complimenten Satturk<P>ORF loopt nu ook bij mij op gw!!<P>Toch moet het mogelijk zijn om ORF en PW op een gw te zetten, beiden zenden tenslotte in betacrypt uit (provider 10, ORF ook op 00) en bij onze Oostenrijkse vrienden kun je op je ORF kaart ook PW kijken. <P>Alleen eenvoudig de ORF keys op PW-kaart zetten werkt dus niet..... Hoe nu verder?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is er maar één die 100 punten verdiend en dat is dan toch wel TeeBee, zonder hem was de patch voor de Humax er misschien wel nooit geweest en had je alsnog zo'n dure Irdeto ALL-CAM module kunnen kopen.<P>@Digidirk<BR>Verras ons eens met zo'n file :-))<P>SatTurk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil julle best verrassen met zo'n file, alleen heb je er weinig aan....Mijn verassende files doen het namelijk (nog?) niet!<P>Heb met eprom-edit ORF-keys in de PW-bin voor Humax gebakken. resultaat: rode balk op ORF-zenders<P>Heb met eprom-edit PW-key 0A (provoder 00) in ORF-bin van SAtturk gebakken: resultaat: blauw CAM-scherm: irdetocamstatus 16<P>your card has no right to watch this program<P>wordt vervolgd...<P>greetings Digidirk<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, je bent teminste bezig dat is al heel wat, denk eens aan het volgende : <P>ORF heeft als PID : 17 61 17 62 17 63 17 64 <P>Prem heeft als PID : 17 01 17 02 17 03 17 04<P>Ga daar nou eens mee aan de gang !!<P>SatTurk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Teebee<BR>Helaas heeft Satturk bewezen dat ORF en PW wel op een kaart kunnen smile.gif<P>@Satturk <BR>Een heel knap stukje werk ik begin te geloven dat je er echt verstand van hebt laugh.gif<P>Kortom een hele dikke pluim nou eens even kijken of ik het in mijn bol kan krijgen hoe je dat gedaan hebt.<P><P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is precies wat ik bedoelde:<BR>In Oostenrijk kijken ze op een (F?)kaart naar zowel ORF, ATV als PW op een D-box met originele software van Beta Digital.<P>Moet dus in theorie mogelijk zijn om dat ook in de humbox voor elkaar te krijgen, de vraag is alleen welke keys/date/etc PW op deze kaarten gebruikt....<P>Wat betreft aanwijzing satturk; is het dan mogelijk om twee Id's in de CoCo in empromedit te zetten, zodat de goldkaart zich zowel als c als f kaart meldt?????<BR>Als ik het goed begrepen heb kan dat volgens Teebee niet op goldkaart. Maar getuige de 4in1 wel op een atmel??<P>Tja, het valt niet mee als cool newbie tussen alle elite/super/kingusers...<P>mvrgt Digidirk<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok in de aanbieding, ORF, Premiere en ATV op een kaart (Goldwafer) voor de Humax patch. (zal straks wel online staan :-))<P>@Digidirk<BR>Al enig idee hoe het in elkaar zit ??<P>SatTurk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...