Gast Henri Aalten Geplaatst: 30 november 2004 Geplaatst: 30 november 2004 Graag ervaringen voor de Nokia 6230 welke headset Bluetooth Merk. Als het niet mag merknamen, dat eventueel een PM
exciter Geplaatst: 6 december 2004 Geplaatst: 6 december 2004 Ja die is lekker... Wil je nou niet met ons delen, welke het is geworden? Misschien hebben wij er ook wat aan? Ben je er tevreden mee, of niet? Je bent hier tenslotte niet alleen... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 december 2004 Geplaatst: 6 december 2004 Sorry ik heb nu een Sony Ericsson HBH - 600 deze bevalt prima, zit goed en werk ook goed op mijn Nokia 6230. Het enige dat ik nog wil weten, hoe schakel ik met de headset spraakherkenninig op mijn Nokia 6230 in. Heb met de headset wel bij de telefoonnummers de spraak ingevoerd.
exciter Geplaatst: 6 december 2004 Geplaatst: 6 december 2004 Zelf heb ik de HBH-35, daar gebeurd het simpelweg door indrukken van de toets op de headset. Daarna hoor je een piepje van de headset en een piepje van je telefoon. Dan kan je de naam zeggen. Ik werk wel ook met een toestel van SE, of dat met Nokia samenwerkt, heb ik nooit kunnen proberen. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen