Ga naar inhoud


Humax 5400 valt uit


eriknino

Aanbevolen berichten


Heb een soortelijk probleem bij familie meegemaakt dat elke dag ongeveer op dezelfde tijd de Humax uitviel 10 tot 15 minuten, dit probleem is na het beter uitrichten van de schotel niet meer voorgekomen.<BR>Ik hoop dat je er wat aan hebt.<P>@Toon<BR>Aan die nieuwe software update kleven ook een aantal zeer vervelende zaken, die laat geen of bijna geen keyupdates meer door het is daarom verstandig om alle andere bronnen uit te putten voordat je die update doet<BR>BTW wat zegt je dealer hiervan?<BR>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]<p>[This message has been edited by d0xt3rCb (edited 15 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Of probeer indien hij er nog niet inzit de nieuwste versie software eens in te laden of laten laden.<BR>Bij een maat van mij was het andersom die ging van zelf aan.<BR>Na SW update probleem over.<P>Groeten Toon.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb nu L1.36 en heb (helaas) met de Humax nog niet EEN keer een c1 40 voorbij zien komen. maar dat is een bekend probleem en dat probleem zal ook wel opgelost worden. zoals alle problemen.<P>Cu,John.<BR><P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi eriknino,<P>heb hier al een 15 tal humax in de handen gehad, nooit zoiets meegemaakt.<P>Ik kan maar één ding zeggen, moest dit mij overkomen, zou ik niet twijfelen om die hummer terug te bregen vanwaar hij komt.<P>Hoop toch dat je niets hebt uitgespookt aan het toestel wat niet mocht voor de garantie?<P>Lijkt mij sterk op een foutje in de voeding waarbij deze in protect gaat!<P>rgds<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by eriknino:<BR><B>Mijn Humax 5400 valt soms volledig uit.<BR>Ik krijg hem dan op geen enkele manier meer aan.<BR>Stekker eruit een paar uur wachten en dan doet ie het weer.<BR>Is dit een bekend probleem of is ie gewoon defect.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...