Ga naar inhoud


PW, ATV & ORF for Humax-patch 13-11 !


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<BR>Heb gisteren de files, PW, ATV en ORF for Humax-patch van 13-11-00 uit de Irdetodown- loadzone van dit board op mijn smd-kaart geschreven en ze draaiden perfect in de emb. Irdeto. Gisterenavond opeens niet meer ???<BR>Daarna zelfde files opnieuw op de kaart geknald, en ..... weer helemaal niets meer, géén Prem, géén ATV en ook geen ORF.<BR>Krijg ze gewoon niet meer open.<BR>Daarna op dezelfde kaart de ORF-files gedraaid, dan werkt ORF wel.<BR>Heeft iemand diezelfde ervaring opgedaan, of draaien ze bij iemand anders wel nog perfect ? <BR>Kan er zo misschien achter komen waar dan de oorzaak kan liggen!<P>vr.gr. charel.<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij hebben ze ook allemaal gewerkt maar op dit moment heb ik orf2 en orf2**** niet meer.<BR>Alle andere zenders werken perfect.<BR>Even afwachten of dit een storing is of dat het aan de file ligt<P><P>------------------<BR>groeten pepper

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij hebben onze Oostenrijkse vrienden bij de ORF een key-wisseltruc uitgehaald.<P>In m'n Humax met gw-file ORF/PW/ATV geen ORF1, ORF2, ORF2 Tirol etc meer, wel PW<P>Maar ook m'n originele kaart (met PW/ORF) in m'n Nokia box is ORF verschwunden.<P>Mal schauen was da genau passiert ist..<P>Mvrgt Digidirk<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, moet toch echt iets aan de hand zijn!<BR>Mijn 2e kaartje doet nu ook niets meer,<BR>"smartcard not accepted" zegt de Humax.<BR>Denk dat er iets verkeerd word geupdate op de kaart ofzo.<P>vr.gr. charel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@charel<BR>Dein Problem kann nicht an dem File liegen! Jedoch kann ich mir Vorstellen das es einfach Kontakt probleme im Kartenleser des Humis geben könnte wenn die Karte 500 x rein, raus.<BR>Mann kann einfach unterhalb der Karte einen Kleinen Streifen Isolierband kleben und die karte dann einschieben oder mann schaltet den Humax einfach mal am Hauptschalter aus und wieder ein, hilft auch manchmal.<P>Viele Grüße Pit<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BR>Volgens mij is key 0A en 08 veranderd.<BR>OA had ik namelijk op m'n originele C+ kaart staan (omdat key02 in conflict komt met C+) en die werkt dus niet meer.<BR>Kan helaas geen keys loggen. Het wachten is op onze Duitse/Oostenrijkse vrienden, die willen loggen of de keys uit hun (F)kaart willen lezen..<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<BR>einfach <BR>Channel ID 0001 <BR>PlainKey 02=A2 80 9E 50 D9 20 4E 21<BR>mit EEPromEdit225 eintragen und alles müßte wieder Funzen!!!<BR>Der wurde noch nie gewechselt.<BR>Gruß Pit<P>Digidirk versuch doch mal ob das File von mir noch Funzt, da sind alle Key´s drauf bei der Überarbeiteten Version nur 04 und 0a<P>Gruß Pit <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb wel ORF1 maar geen ORF2.<P>Wat is er aan de hand.<P>Heb even gekeken filt van pit in download bereik, maar alles staat volgens mij wel goed<P>Wie weet er een oplossing<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de volste vertrouwen in de file van Pit, zijn eerste creatie werkte ook PERFECT dus waarom deze niet, en jongens kijk nou straks een goed als de file van Pit online staat wat hij heeft veranderd !!<P>SatTurk.<p>[This message has been edited by SatTurk (edited 17 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje "Pit", <BR>dan lag 't dus toch niet aan mijn kaartjes en kan kan ik de "Isolierband" in mijn gereedschapskoffer laten liggen !<P>Zal zeker de nieuwe files eens goed bekijken om te zien wat er nu precies verandert is.<BR>Zal ik alleen maar weer wijzer van worden en hoef ik 'n volgende keer misschien niet meer aan mijzelf of aan mijn kaarten te twijfelen!<P>vr.gr. charel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voortgeborduurd op de file van Pit en Satturk en deze nieuwe file bij satwatcher aangeboden voor downloadsecie. Deze werkt wel weer op zowel PW, ATV als ORF op de Humax.<P>Pit, Danke ORF funzt hier wieder!<P>Grusse <BR>Digidirk<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook een aangepaste versie geupd naar sat4all... (had te laat gezien dat Digidirk dit ook al had gedaan)<P>Grtz,<BR>Wimpie<p>[This message has been edited by Wimpie (edited 18 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...