Ga naar inhoud


PW, ATV & ORF for Humax-patch 13-11 !


Gast

Aanbevolen berichten

@ d0xt3rCb:<P>Met eepromedit 2.25 de goeie keys van de 00 Provider aanpassen. (dus niks veranderen aan evt chan-id's) Ik heb key 2,6,8 aangevuld. (waarschijnlijk is key 2 al voldoende)<BR>grtz,<BR>Wimpie<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BR>Inderdaad Wimpie,<P>Ik heb hetzelfde gedaan: orf-keys 2/6/8 er bij in gezet. Want key OA wordt blijkbaar niet meer gebruikt door onze Oostenrijkse vrienden.<BR>Bovendien heb in de nieuwe file in voor ORF ook een PMK en prov-id (dankzy PIT!) gezet<BR>Enige probleem dat ik nu nog heb is dat ORF/ZDF niet draait....<P>Groeten Digidirk<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had veel beter de wijzigingen willen zien hier heren kunnen we degenen die daar mee bezig willen het zelf willen doen daar ook profijt van hebben smile.gif<P>Toch?<P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]<p>[This message has been edited by d0xt3rCb (edited 18 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Allen<BR>Bedankt heren, ik heb zelf via een key site mijn bestaande files bewerkt en het is succesvol verlopen smile.gif<BR>Hier hou je toch een meer bevredigend gevoel aan over dan naar de download sectie gaan en bewerkte files te downloaden. <P><P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo daar ben ik weer,<BR>na 'n aantal dagen alles open te hebben gehad met de PR.W/ATV/ORF files GW-file van Pit van 18-11, gaf de Humax vanavond "Smart Card not accepted" aan en alle bovengenoemde pakketten op zwart !<BR>Inmiddels gelezen op 'n key-site dat er nieuwe keys voor ORF zijn.<BR>Bin-file met Eepromedit 225 bekeken (normaal werk ik met Linusbin of Ichbin, maar deze geven de gekste en foutieve key's aan met dit Bin-file, HOE KAN DAT TROUWENS ???), nieuwe key's bij ORF ingevoerd maar nog steeds alles zwart !!!<BR>Instelling "CoCo" moet dacht ik op AUT staan, maar welke "Card" instelling gebruik je dan.<BR>Denk dat ik hier ergens iets fout heb gedaan!<P>Iemand de oplossing bij de hand, voordat de nieuwe files komen ?<BR>Want zelf maken is veel leuker !<P>vr.gr. charel.<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...