Gast Geplaatst: 18 november 2000 Geplaatst: 18 november 2000 @ d0xt3rCb:<P>Met eepromedit 2.25 de goeie keys van de 00 Provider aanpassen. (dus niks veranderen aan evt chan-id's) Ik heb key 2,6,8 aangevuld. (waarschijnlijk is key 2 al voldoende)<BR>grtz,<BR>Wimpie<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 november 2000 Geplaatst: 18 november 2000 <BR>Inderdaad Wimpie,<P>Ik heb hetzelfde gedaan: orf-keys 2/6/8 er bij in gezet. Want key OA wordt blijkbaar niet meer gebruikt door onze Oostenrijkse vrienden.<BR>Bovendien heb in de nieuwe file in voor ORF ook een PMK en prov-id (dankzy PIT!) gezet<BR>Enige probleem dat ik nu nog heb is dat ORF/ZDF niet draait....<P>Groeten Digidirk<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 november 2000 Geplaatst: 18 november 2000 @Digidirk:<P>Raar, bij mij werkt ORF/ZDF wel...<P>grtz,<BR>Wimpie<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 november 2000 Geplaatst: 18 november 2000 Jongens allemaal bedankt,<BR>bij mij werkt nu ook alles (incl. ORF/ZDF).<P>Nogmaals bedankt,<BR>groetjes Charel.
Gast Geplaatst: 18 november 2000 Geplaatst: 18 november 2000 Ik had veel beter de wijzigingen willen zien hier heren kunnen we degenen die daar mee bezig willen het zelf willen doen daar ook profijt van hebben <P>Toch?<P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]<p>[This message has been edited by d0xt3rCb (edited 18 November 2000).]
Gast Geplaatst: 19 november 2000 Geplaatst: 19 november 2000 @Allen<BR>Bedankt heren, ik heb zelf via een key site mijn bestaande files bewerkt en het is succesvol verlopen <BR>Hier hou je toch een meer bevredigend gevoel aan over dan naar de download sectie gaan en bewerkte files te downloaden. <P><P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]
Gast Geplaatst: 22 november 2000 Geplaatst: 22 november 2000 Hallo daar ben ik weer,<BR>na 'n aantal dagen alles open te hebben gehad met de PR.W/ATV/ORF files GW-file van Pit van 18-11, gaf de Humax vanavond "Smart Card not accepted" aan en alle bovengenoemde pakketten op zwart !<BR>Inmiddels gelezen op 'n key-site dat er nieuwe keys voor ORF zijn.<BR>Bin-file met Eepromedit 225 bekeken (normaal werk ik met Linusbin of Ichbin, maar deze geven de gekste en foutieve key's aan met dit Bin-file, HOE KAN DAT TROUWENS ???), nieuwe key's bij ORF ingevoerd maar nog steeds alles zwart !!!<BR>Instelling "CoCo" moet dacht ik op AUT staan, maar welke "Card" instelling gebruik je dan.<BR>Denk dat ik hier ergens iets fout heb gedaan!<P>Iemand de oplossing bij de hand, voordat de nieuwe files komen ?<BR>Want zelf maken is veel leuker !<P>vr.gr. charel.<P>
Gast Geplaatst: 22 november 2000 Geplaatst: 22 november 2000 Vreemd,<P>bij mij draaid m'n eigen file (met zelfde keys als pit van 18-11) nog perfect....<BR>Ligt het niet aan je kaart??<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 22 november 2000 Geplaatst: 22 november 2000 Sorry jongens,<BR>zelfde smd-kaart opnieuw geprogrameerd (met dezelfde files),<BR>en voila werkt weer als vanouds ?????<P>vr.gr. charel.
Aanbevolen berichten