Ga naar inhoud


HUMAX start automatisch op?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een HUMAX 5400 en deze schakelt automatisch elke dag op een vast tijdstip aan.<BR>Ik heb in het menu niets kunnen vinden, timers zijn disabled.<P>Hebben meer gebruikers hier last van en kan er wat aan gedaan worden?<P>Satbee<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, dit heb ik ook al eens gemeld. Ondanks dat Sat4all een machtig mooi board is, lijkt deze rubriek verstoken van enig professionele reactie. Dat alle recente Humaxxen met de software 2.06 automatisch opstarten is bij de geleerden al heeeel lang bekend. Na veel lezen in vaak andere topics zie je sporadisch deze fout officieel gemeld. Maar waarom beantwoord geen Member of Moderator of ........ TeeBee (Die dit al heel lang weet en als een van de weinige hierop had kunnen/moeten reageren, zoals die ondanks zijn vertrek ook wel in de overige topics doet) deze gewone vraag? Hallo daar, is deze rubriek voor jullie nog wel belangrijk of kun je je vragen beter posten op de homepage van *** te Uden??<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor kennisgeving: dit is eerder geplaatst op 18 oktober. Geen enkele reactie van de Moderator of oud Moderator. Wie klaagt er nu dat de gebruiksaanwijzing van het board niet altijd serieus wordt genomen. Maken we niet allemaal wel eens die fout. Graag ook voor dit soort vragen een serieuze behandeling.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik ook gehad met een spiksplinternieuwe Humax 5400 frown.gif <P>heb toen de hele zo***i terug gebracht naar de leverancier en een andere exemplaar meegekregen (ook nieuw) en einde probleem.<P>Er kunnen natuurlijk ook gewoon verkeerde cq. maandag ochtend humaxtjes tussen zitten.<P>Dus heb je deze pas, retour de handel<P>and smile.gif <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

om het goede voorbeeld tegeven hierbij dan het ligt er niet aan dat de humax op een maandag morgen is gemaakt maar dat er een klein foutje in de software zelf zit en wordt bij de volgende software update opgelost dit uit betrouwbare bronnen vernomen.<P>en ps naar mijn mening moet men gewoon leren geduld te hebben om antwoorden te krijgen geduld is een schone zaak<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by spiky (edited 16 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke 09:30 am? GMT ofzo? Want als ik om 7.00 uit mijn bedje kom staat ie vrolijk aan.. En ik zet hem toch echt om een uur of 1 a 2 snachts uit......<P>Ik heb de oplossing gevonden.... Gewoon niet uizetten! smile.gifsmile.gifsmile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja geduld, <BR>zo moet je wel in elkaar zitten,<P>maar je hebt gelijk,<P>en toch denk ik dat jij niet hetzelfde probleem hebt.<P>Wat bij nl. gebeurde is humax ca. 10 min. aan en dat constant reset.<P>dus aan/uit om de 10 sec. daar wordt je dus echt gek van.<P>Dit bleek echt aan de Humax te liggen, dus verhaal was alleen een vergelijk met mijn probleem.<P>Om jou misschien wat verder te helpen en zekker niet om humaxje af te kraken, want daar ben ik erg blij mee.<P>hoor wel hoe het verder gaat,<P> smile.gif Helgo<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil niet lullig doen ik lees heel veel problemen zoals auto start na patch heb hier zelf geen probleem mee meschien dat ik de alle eerste topic verkeert gelezen heb maar hier staat niks over een 10 sec reset <BR>maar geen boze gezichten hierover <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste TeeBee, natuurlijk bedankt voor je vrijwillige bijdrage aan dit board. Maar waarom die "air" van de Members? Natuurlijk ben ik wel eens verstandig. Gebruik search zelf maar eens en zoek op: "Opstarten Humax". Je vindt dan een viertal topics vanaf 2 oktober waarop geen enkele juiste reactie heeft gevolgd (Waar was die officiele melding dan te vinden?). Op 2 oktober weet een Member dat het aan een losse remote sensor kan liggen?!. Dit forum gaat over de Humax en hier hoort nieuws over de Humax thuis. Als TeeBee hoef je hier niet meer te reageren, je hebt officieel afstand gedaan van dit forum. Dit probleem is echter al lang bij jullie (en Moderators?)bekend. Commercieel niet interessant om te melden mischien maar laat dan de huidige Moderator een tipje van de sluier oplichten. Zoiets als: "Nieuwe Humaxen 5400 met 2.06 software starten automatisch op, aan nieuwe software wordt gewerkt!" Dat is de basis van dit board. Dit is geen gal spugen maar een irritatie over het in ongewisse laten van gebruikers. Overigens blijf ik zeer tevreden over alle mogelijkheden van de Humax en de motorsturing. De MM mis ik niet!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok TeeBee, de oplossing is een software upgrade!!<BR>Helaas, mijn HUMAX is gepatched meteen toen ik hem ongeveer drie weken geleden kocht bij de bij ons alle bekende zaak in U***.<P>Ik vraag me af of het probleem toen al bekend was bij de verkoper?<P>De oplossing voor mij zal dus zijn het geduldig wachten totdat de update voor de gepatchde HUMAX verkrijgbaar is!<P>Ik weet genoeg,<BR>Bedankt<P>Satbee. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Satbee, lees goed: Op of voor 18 oktober heb ik telefonisch contact gehad met U***. Daar wist men voor het eerst deze fout toe te geven en toe te wijzen aan de nieuwe Humaxjes met software 2.06. Hiervan heb ik 18 oktober een kleine melding gemaakt in dit forum en wachtte op meer officieel nieuws van de kenners. Deze zeggen nu dat je moet searchen dan had je het kunnen weten. Ik search me rot maar heb niets gevonden. Er is hier toch een forum voor? Waarom dan searchen? Ik weet niet wanneer je er precies bent geweest maar het is in U*** al langer bekend. Echter ondanks dit schoonheidsfoutje blijft de Humax een fijne ontvanger!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

geachte badbob ik heb een vraag waarom mag teebee hier niet meer posten onder zijn naam ook al is hij geen moderator meer hij houd ons nog wel steeds als normale persoon als jij en ik op de hoogte en dat mag van mij zo wel blijfen en ben hier volop tevreden over<P>nog ff een opmerking ik vind nu wel eens dat het gekat onder elkaar eens afgelopen moet zijn het begint zo langzamerhand niet meer leuk te worden<BR>iedereen probeert zijn steentje toch bij te dragen of niet soms.<P>in hoop dat het gekat binnenkort over is blijven nog gewoon posten<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet meer posten? Niets over gezegd. Ik ben vaak erg blij met de tips van TeeBee dus laat maar komen. Hij heeft zelf aangegeven zich terug te trekken dus ik vind dat de nieuwe forumleiders niet moeten afwachten tot TeeBee het antwoord weet. Als je het mij vraagt: TeeBee terug als modurator van dit forum ja. Katten?, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...