Ga naar inhoud


HUMAX start automatisch op?


Gast

Aanbevolen berichten

Beste mensen <P>ik vat hem niet <P>als men een ontvanger koopt nieuw in de winkel of een tv ,video ,computer ,bla bla bla en er is wat mis mee ,ga je toch <BR>niet op een board zitten zeuren ,maar bel je EERST de zaak op ,waar je hem <BR>gekocht heb....<P>Als ik naar mezelf kijk >><P>Ik koop iets NIEUW en kom thuis en na een paar weken is er wat mis, met mijn apparatuur ,dan ga ik dus niet eerst effe denken ,moet ik dat op sat4all posten ..<BR>Nee ,dan bel ik of ga ik naar de dealer en <BR>vraag hem of haar ,hoe zit dat ??????<BR>Simpel toch ...<P>Wel eens van omruilen gehoord ????<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je een auto koopt en hij loopt niet zo als het hoort ga je met de auto naar de dealer.<BR>Doe dit dan ook met de apperatuur wat je koopt een dealer kan er ook niks aan doen dat een tuner niet 100% werkt zoals het hoort.(daarvoor bestaat er garantie)<BR>En wees eenvoudig eens blij dat er iemand Als je een auto koopt en hij loopt niet zo als het hoort ga je met de auto naar de dealer.<BR>Doe dit dan ook met de apparatuur wat je koopt een dealer kan er ook niks aan doen dat een tuner niet 100% werkt zoals het hoort.<BR>En wees eenvoudig eens blij dat er iemand die in de hummie's zit een antwoord geeft<BR>hij heeft tenslotte ook niet de tuner ontworpen en is ook afhankelijk van humax.<BR>En dat een persoon eerder over deze thema heeft geschreven dan kan hij dat best vermelden dat hoefden toch niet perse modd zijn.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we dit board gebruiken daar waar het voor is: vragen, antwoorden en informatie. Alle andere proza en lange tenen werk mag van mij achterwege blijven. Maar niemand is iets verplicht! Ik voel me wel in mn x getast als je antwoorden krijgt dat je eerst je doppen los of de search functie moet gebruiken. Dat is kaatsen en niet terecht. Nou genoeg. De vraag is bekend, het antwoord is nu bekend dus topic is volledig.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om deze discussie niet uit de hand te laten lopen, heeft tenslotte niets met de doelstelling van dit board te maken zal ik hem maar sluiten.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...