Ga naar inhoud


goldcard doet niets meer


Gast

Aanbevolen berichten

Sinds twee dagen kan ik helemaal niets meer ontvangen van canal digitaal. Ik gebruik een goldcard. Ik programmeer deze altijd met de guppie files en dat ging altijd goed. Als ik het nu doe heb ik een tel beeld en dan komt de melding service not running or scrambled. Het beeld komt niet meer terug wat ik ook doe. Kan iemand me vertellen want er mis is met mijn 5400.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb twee kaarten, maar met beide ging het fout. Het is nu wel opgelost. Om de een of andere reden kan ik de pic file van guppie niet gebruiken. Ik heb de kaart nu met de loader en bin file van guppie en de humax84.hex pic file geprogrammeerd en nu doet ie het weer. Ik blijf het nog steeds raar vinden waarom ie al die andere files niet pikt, maar het werkt weer. <BR>In ieder geval wil ik iedereen bedanken voor de medewerking.<P>groeten,<P>Sander<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de humax makeert niets. Het zijn zeer zeker die guppie-files.<P>Heb ook problemen ermee gehad.<BR>Werkte perfect op nokia zowel als op Humax.<BR>Na het aanpassen van de bin met nieuwe PMK's en date's werkte plotst na updaten van stream D+ en SCT niet meer.<P>Nowtv-files werken bij ook niet.Althans de seca versie.<P>De File van Bishop en Dr.Mabuse werkt op mijn humax perfect. Op de nokia werken deze slechts enkele dagen perfect. Na enkele dagen worden deze langzamer en langzamer bij het overschakelen tussen de verschillende providers. Weet iemand waaraan dit ligt?<BR>kan het zijn omdat in de nokia de blokker aanstaat en in de humax niet ?<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook problemen valt wel op na mijn patch is het begonnen! Ik wil niet te snel een concl. trekken maar het werkt bij mij niet meer ik heb nu alleen PW aan de gang gekregen.<BR>Heeft ienand nog goede tips en of softw.<BR>Een at. card heb ik niet zijn nog te duur.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...