Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij zeggen of de motorola sm56 pci modem geschikt is voor het gebruik onder XP Pro ?

Ik gebruik dit modem onder 98-2editie zonder problemen maar krijgt het niet ge-installeerd onder XP pro.

Ik heb wel drivers gedownload maar die waren niet kompleet.

Wie geef mij raad ?

Geplaatst:

Login en wachtwoord werken niet. Ik heb wel de juiste inloggegevens maar de drivers die ik hier vandaan haalde werkte niet

Geplaatst:

Ik heb een paar jaar geleden ook zoiets gehad en me gek gezocht deze deden het even naar XP en motorola.

Groetjes xyxthumbs.gif

Geplaatst:

Ik heb de driver gedownload van de site die Ome Merde aangaf en deze drivers geinstalleerd. Er zijn geen fout meldingen meer maar kiezen doet het modem niet. Hij neemt wel de lijn op maar daar blijft het bij. Hij verbreekt de lijn ook niet. Wat kan de oorzaak zijn ?

Geplaatst:

Beste mensen.

Hartelijk dank voor alle adviezen want het is gelukt.

Ook het laatste probleempje wat ik hierboven vermelde is opgelost.

Een vinkje weg halen bij "op kiestoon wachten alvorens nummer te kiezen"

Mijn inziens vreemd want de kiestoon was er wel maar ik zal het wel verkeerd zien.

Doet er niet toe, het werkt perfekt.

Dus voor een ieder die deze driver ook nodig heb, deze werkt perfekt onder XP Home en Pro.

Nogmaals, bedankt xyxthumbs.gifbiggthumpup.gif

Geplaatst:

Waarschijnlijk is je modem oorspronkelijk niet voor de NL markt bedoeld. Dan wacht deze op een ander type kiestoon. Deze is namenlijk niet overal hetzelfde.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Geplaatst:
Citaat:
Waarschijnlijk is je modem oorspronkelijk niet voor de NL markt bedoeld. Dan wacht deze op een ander type kiestoon. Deze is namenlijk niet overal hetzelfde.

Als je mijn eerste vraag had lezen.gif dan was het je duidelijk dat ik het modem perfekt gebruikte onder W98 en dat ik niet wist of het modem onder XP ook werkte.
Ik heb nu, dankzij Ome Merde, de juiste drivers kunnen downloaden en het werkt nu perfekt. xyxthumbs.gif
Alleen moest ik het vinkje weghalen. loep.gif

Op motorola staan wel drivers maar die werken (althans bij mij) niet op XP Pro confused.gif
Geef niet, ik heb de juiste nu en alles is hier nu OK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen