Ga naar inhoud


Setedit en zelf channels bijwerken


Gast

Aanbevolen berichten

Via mijn dealer, de vriendelijke en deskundige Henk v H., heb ik setedit van Wolfgang gekocht en daarmee kun je dus schitterend aan het editten.<BR>Tja, tot je van je dealer een update van de channellist krijgt.<BR>Dan ben je namelijk je eigen instellingen (favorietenlijst en zo) weer kwijt.<BR>Daar is echt niets aan te doen, he?<BR>De enige oplossing lijkt mij zelf de channelwijzigingen door te voeren. Maar het is toch geen doen deze wijzigingen zelf bij te houden?<BR>Of staat dit ergens overzichtelijk en gemakkelijk op het net?<BR>Ik zou me kunnen voorstellen dat ik eens per maand de wijzigingen zou kunnen bijwerken.<P>Hoe doen anderen dat?<P>Eric<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat je ook kunt doen is setedit voor de 9500 downloaden en dan de lijsten van <A HREF="http://www.rehtec.com" TARGET=_blank>www.rehtec.com</A> downloaden en deze importeren in jouw eigen humax lijst. Bij deze lijsten zit ook altijd een txt bestandje met de kanalen die zijn toegevoegd.<BR><P>------------------<BR>Groeten, Belec

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mij Humax pas paar dagen dus weet niet hoe handig het bij deze Setedit gaat.<P>Wat ik zelf al minimaal maandelijks doe voor de mm9500 is dat ik een standaard goede up to date lijst van het web gebruik. Die ik gebruik is duits en dus is enige wat ik doe de NL zenders naar 1 t/m 10 verplaatsen. Voor de mm9500 heeft SetEdit ondertussen allerlei handige bestandjes zodat o.a. sat instelling (disecq en lt8700) oost en west limiet automatisch worden meegenomen. Lijst bewerken is daardoor een peuleschil.<P>Ik ken Setedit voor Humax nog niet goed genoeg maar hoop dat daar vergelijkbare mogelijkheden zijn. Wanneer ze er nog niet zijn hoop ik dat ze er wel komen. Desnoods kun je dat per e-mail vragen bij de schrijver van de software?<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...