Ga naar inhoud


Vandaag nieuwe firmware 1.01.06 + vraag


Gast

Aanbevolen berichten

Hi All,<P>Zie Humaxdigital.com voor de laatste firmware:<BR>[New Software / Nov 20, 2000] New software for IRCI-5400 (Ver 1.01.06)<P>Ik heb overigens vandaag Ver 1.01.04 (had nog niet gezien dat er alweer nieuw firmware beschikbaar was) geladen, maar heb het idee dat switchen tussen de kanalen langzamer gaat. Hebben jullie dezelfde ervaring.<P>Daarnaast zag ik een lipsync probleem op Taquilla. Komt dit ook door de patch of is dit een ander probleem veroorzaakt door Taquilla zelf.<P>C-ya,<P>//MasterBrowser<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kun je deze nieuwe gepatchte versie (1.01.06p) inderdaad over elke andere versie heenzetten, maakt niet uit gepatcht of niet,<BR>maakt niet uit wat voor 'n system ID ?<BR>Dacht 't zo gelezen te hebben op 'n ander board!<BR>Graag bevestiging of waarschuwing!!!<P>vr.gr. charel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi. is het jullie ook op gevallen dat er eindelijk een % staat in het stb menu bij<BR>de signaal detection :-)<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>Fijn dat jullie ook mijn vraag beantwoorden... niet dus. smile.gif<P>Maar vinden jullie dat de Humax met de 1.01.04 patch (en misschien ook met 1.01.06) langzamer schakeld tijdens het zappen?<P>L8er,<P>//MasterBrowser<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep zappen kan iets vertraagt zijn ..<BR>maar hij reageert nu wel een stuk beter <BR>bij het zappen ..<P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI,<BR>jullie hebben het over de 1.01.06P ver.<BR>bij humax dig. zie ik div 1.01.06 vers. maar geen met(P)aangezien ik de gepatchte versie heb van de 5400 wil ik zeker zijn van de goede versie weet iemand welk dat is ,<BR>bedankt,<BR>falonso <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Masterbrowser<P>Welke lippen bedoel je op Taquilla xx :-))<P>Nee effe zonder gein, neen dit probleem heb ik niet kunnen constateren, wel kan ik je het volgende vertellen, versie 1.01.04 liet geen updates door aan de Aston cam alleen prov 000F kon geautoupdate worden de rest kwam er niet doorheen, met versie 1.01.06 is dit opgelost, alle updates keys komen nu wel binnen.<P>@Falonso versie 1.01.06p is de gepatchte versie waarin je in de embedded irdeto cam ook Premiere kan ontvangen.<P>SatTurk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MasterBrowser<P>Ik heb ook het idee dat het zappen wat langzamer is, ca 0,5-1sec. Maar je kan tenminste zappen, ben mijn Hummie net twee maal rond geweest (vrouw boos) maar Hummie hoefde niet even uit en weer aan.<BR>Volgens mij is het Zapp probleem met Aston eindelijk geregeld.<BR>Wel als er nu van taal geswitched wordt dat het beeld 10x (precies) flits voordat de taalwissel plaatsvindt, zal vast wel een 'for nextje' zijn<BR><P>------------------<BR><BR>VrGr Fr

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor alle off. nieuwe software altijd even kijken bij wwww.humax.co.kr.<BR> Hier staan ook de verbeteringen vermeld.<BR>Ook staat er een nieuwere versie van de uploader (de + versie)<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...