Ga naar inhoud


HIC 1.01.06P


Gast

Aanbevolen berichten

hoi,<BR>ik probeer de nieuwe software te laden met de wdn40ak+ maar na het hele verhaal te hebben doorlopen krijg ik de melding transf and receiving stb flash data 2/......<BR>en op mijn tuner e-hn en gaat niet meer verder,<BR>voor dat de app werd gepatched werkte alles goed weet iemand hoe dat komt???<BR>gr. falonso<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb je je hummer laten patchen . met de orginele patch. dan zal je eerst deze moeten verwijderen. lees de postings. van teebee<BR>eens door ..En bedenk wel dat je met de orginele patch ook voor een stukje service hebt betaald.<P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI,<BR>de 5400 laten patchen in antwpen bij m....nics voor 100,- noemen jullie dit de free,de comerciele,of de originele software?<BR>maar als ik het goed begrijp moet ik eerst de antwpen ingreep ongedaan maken met de humax origenele software en dan de schummie patch??<BR>als het niet zo is graag de goede oplossing.<BR>en als het wel zo is welke versie moet ik nemen?<BR>gr.falonso<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...