Ga naar inhoud


Probleem nieuwe firmware!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Nou Frankie, ik heb jou en een andere persoon gevolgd in de chat die jou het zelfde adviseerde maar ik heb nog NOOIT iemand 1700 KB zien downloaden en flashen in nog geen 10 sec !!<P>Zat je kabel er wel tussen :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Satturk,<P>Op mijn scherm zie ik toch het programma vooruitgaan, en het %-teken is ook aanwezig op mijn signal detection na de nieuwe downloading).<BR>Laad ik terug de oude (nederlandse versie) dan werkt alles weer normaal, ik heb zelf H1.35 (10100_mk3) geload.<BR>Het duurd geen 10 sec, maar ongeveer 2 minuten.<BR>Frankie<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer het dan nog eens met de de snelheid op 19200... want als je hem er in 2 min in krijgt moet hij wel wat overslaan :-)<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...<p>[This message has been edited by djazzie (edited 22 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wimpie<P>Herken je deze posting nog van 4 dagen geleden :<P>--------------------<BR>ik heb zonet geprobeerd de HIC10019P in mijn humax te zetten, met echter een ID error tot gevolg na 20 bytes download.<BR>Mijn Humax:<BR>Loader H1.33 (0016.400), HIC 1.01.04P... <BR>[This message has been edited by Wimpie (edited 18 November 2000).]<BR>--------------------<P> frown.gif SatTurk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@satturk<P>met oude loader bedoel ik bijvoorbeeld de h1.33 die ik zelf heb...<BR>H1.33 werkt perfect samen met 1.01.04(p), en met 1.01.06 en met 1.01.00. In die bewuste HIC 10019P zat !WEL! een loader, namelijk de L1.33. (foutje van Shumi)<P>Waarom kreeg ik nu de foutmelding? Niet omdat de loader in conflict kwam met de software, maar wel omdat een H en L loader gewoonweg niet compatibel zijn omwille van ander hardware-board!<BR>(verbeter mij maar als het niet klopt hoor;-)<P>De HIC files zonder loader zouden dus op alle Hummies moeten draaien omdat alleen de loader hardwareafhankelijk is.<P>Grtz,<BR>Wimpie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu alles gedownload met 9600 bps doch na een halfuur wachten tot END alles nog altijd hetzelfde: "CI module is not installed".<P>Met de oude nederlandse software (SAT4ALL002) GEEN problemen<BR>Frankie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat ik deze nieuwe firmware (HIC-10106p)heb geinstalleerd, herkent mijn humax 5400 geen aston module meer: "CI module is not installed".<BR>installer ik daarna terug mijn nederlandse software (sat4all002) dan is alles ok.<BR>Hoe kan ik nu met de laatste software werken?<P>Frankie<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij was die sat4all002 versie HIC 19 (zonder loader) Als je dus nu HIC-10106p gaat flashen wordt je loader ook niet geupdate want daar zit ie ook niet in. De kans is groot dat je dus een antieke loader in je Humax hebt zitten waar HIC-10106 niet mee overweg kan, flash er eerst de volledige originele versie van Humax er eens in te vinden op : <A HREF="http://www.humaxdigital.com/support/Files/hic.htm" TARGET=_blank>http://www.humaxdigital.com/support/Files/hic.htm</A> en kijk dan eens wat ie doet als de loader ook is vervangen, dan kun je daarna de HIC-10106p alsnog erin zetten.<P>SatTurk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

smile.gif Alles opgelost, raar maar waar: indien schotelantenne aangesloten is, geen problemen meer alhoewel met nederlandse soft alles wel werkte zonder aansluiting.<BR>Iedereen hartelijk bedankt voor de reacties.<BR>Frankie<P>------------------<BR>
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...