Ga naar inhoud


Knipperen beeld met HIC 1.01.06(P) tijdens schakelen naar andere audio taal.


Gast

Aanbevolen berichten

Hi 2All at Sat4All,<P>Ik heb het volgende (probleem?) geconstateerd tijdens het veranderen van de audio taal (met de laatste Firmware HIC 1.01.06P):<BR>Tijdens het zappen bleken een aantal zenders niet op Engels te staan terwijl dit bij mij wel zo ingesteld staat (Audio Dutch, Menu English, Subtitles English) en de taal wel degelijk beschikbaar is.<BR>Bijvoorbeeld op Taquilla 9, 11, 12 en op K8, K9, K12 stond het geluid op Spaans/Frans.<BR>Ik verander vervolgens de taal van de betreffende zender naar Engels en vervolgens knipperd het beeld net zo lang totdat Engels gevonden is. Als ik daarna verder en terug zap, blijft de zender wel op de juiste taal staan.<P>Ligt dit aan de p versie van laatste firmware?<P>Het valt wel op dat veel meer zenders in het Engels te bekijken zijn met de laatste firmware -> zeer positief.<P>L8er,<P>\\MasterBrowser<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi,<P>Ik zie ook dat een aantal Taquilla zenders lipsync problemen hebben, niet bij allemaal en bij de één minder dan de ander, maar het is duidelijk te zien. Is dit ook een gevolg van de patch, of zal dit een foutje bij Taquilla zijn?<P>CU,<P>//MB<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad bestaat er een knipperprobleem bij het wisselen van taal. Merkwaardig is dat als je EuroNews probeert (met een enorme hoeveelheid verschillende talen) er vrijwel onmiddellijk geschakeld wordt, zonder geknipper. <BR>En dat m'n signaal zo beroerd is geworden dat ik morgen toch maar eens opnieuw ga uitrichten heeft hier zeker niets mee te maken - smile.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...