Ga naar inhoud


EPG maar twee programma's


Gast

Aanbevolen berichten

Hi2All at Sat4All,<P>Het valt mij op dat in de EPG voor de meeste zenders maar twee programma's te zien zijn: het huidige en het volgende, terwijl er bij veel zenders meer programma's te zien zouden moeten zijn.<P>Is dit een probleem van de Humax 5400?<P>L8er,<BR>\\MasterBrowser<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik zal je maar even helpen door te posten wat ik denk. Wanneer dat niet klopt lezen we het hier vanzelf.<P>Volgens mij komt het omdat de Humax zoals alle CI ontvangers géén officiele mediahighway ontvanger is. Daarnaast zenden volgens mij ook niet alle providers de volledige info mee.<P>Op mijn mm9500/dvb2000 krijg ik op sommige duitse zenders (PW met name) wel langere programma lijsten en uitgebreide programma info. Zou technisch gezien dus ook op een Humax moeten kunnen. Zeker omdat PW niets met mediahighway heeft te maken en in irdeto uitzendt.<P>Dus eigenlijk denk ik wel dat het ook aan de Humax ligt.... frown.gif<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even zorgen dat het vandaag ook nog zichtbaar is <BR>//MB<P>------------------<BR>heb zoveel mogelijk van deze posting on gedaan gemaakt . kom ik deze nog eens tegen zal alles . van dit persoon niet meer te lezen zijn ... simpel weg hij kan dan niet meer posten :-(.<BR>gr dj <P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...