Ga naar inhoud


Post deleted by Toxic[Q]


Gast

Aanbevolen berichten

Hi TeeBee (or not Teebee wink.gif),<P>Is het niet mogelijk om hiervoor een soort editor te maken (en natuurlijk beschikbaar te stellen) zodat iedereen zijn eigen themes kan maken die dan weer in een download sectie geplaatst kunnen worden.<P>What about a Sat4All theme?<P>CU@Sat4All,<P>//MasterBrowser<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by TeeBee:<BR><I>Een patcher die de kant en klare plaatjes in de bin file plaatst is simpel, </I><HR></BLOCKQUOTE><P>is toch ook meer dan voldoende? Enige zou een check moeten zijn dat plaatjes die je wilt patchen juiste formaat hebben. Verder zou het liefst ook op mijn 5100 moeten werken smile.gif<P><BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooeeps ik had effe wat meer moeten nadenken. Maar die bin to hdf die heb je toch al? Of hoe doe je dat dan handmatig?<P>Btw als je denkt dat het echt te moeilijk voor je is gewoon niet aan beginnen wink.gif

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>Would be nice to see some screenshots. Dan kunnen we tenminste zien wat we downloaden naar de Humax. Voorkomt een hoop gesjouw. Ik moet mijn Hummie telkens loskoppelen, uit mijn Radio/TV kast halen, naar boven sjouwen, aansluiten op mijn PC etc..... naar beneden, aansluiten... om er vervolgens misschien achter te komen dat ik het helemaal niet mooi vindt. Kan ik van voren af aan beginnen.<P>CU@S4A,<P>//MB<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi TeeBee or not TeeBee smile.gif,<P>Thanks. Ik twijfelde er eigenlijk ook niet aan, maar dacht laat ik het idee toch maar even op het board zetten.<P>In iedergeval bedankt. Dankzij mensen zoals jij wordt de Humax 5400 steeds waardevoller!<BR>Het is gewoon prachtig om te zien wat er allemaal mogelijk blijkt te zijn. Dat Humax zelf geen tools beschikbaar steld?!?<P>Keep up the bloddy good work!<P>CU@S4A,<P>//MB<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ TeeBee,<BR>Kun je hier eens vertellen (of mailen) wat het formaat / resolutie van de plaatjes moet zijn (en het aantal kleuren)?<BR>Dan kunnen we eens creatief aan de slag met z'n allen...<P>Lijkt me wel gaaf, van die custom-designed plaatjes voor de Humax. En dan kun je nog uitkiezen welke je wilt gebruiken...<P>LDP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...