Gast Geplaatst: 3 december 2004 Geplaatst: 3 december 2004 @ All, heb inmiddels Yankse 1.32 en S2Emu 1.09 draaien, MV en TPS draaien lekker, maar op Polsat heb ik het probleem dat het geheel hangt na +/- 10 sec. Voorheen gebruikte ik Yankse 1.30 en S2Emu 1.08 met elkaar zonder problemen, Polsat hing niet.... Heb ook even naar de codec gekeken, maar dit kan denk ik niet het probleem zijn omdat het voorheen ook gewoon werkte. Wel Elecard geinstalleerd voor het geval dat ............Kan het komen door de nieuwe softcam file die is meegekomen met de laatste Yankse, weet iemand dit ?? Deze is nl kleiner dan de file die eerder werd gebruikt. Wellicht dat iemand hier iets weet.......
satmania Geplaatst: 3 december 2004 Geplaatst: 3 december 2004 zie beneden. precies dezelfde topic. DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
Gast Geplaatst: 3 december 2004 Geplaatst: 3 december 2004 Had ik gezien, echter geen duidelijke oplossing voor dit probleem, afgesloten met een PM dus vandaar.....
satmania Geplaatst: 3 december 2004 Geplaatst: 3 december 2004 Hallo Cavia Dit probleem heb ik wel eens gehad. Volgens mij was het voor het laatst twee dagen geleden. Ik heb toen de softcam van Mach1 opgehaald. Verder vinkte ik de Yankse uit. Je kan beter niet beide plug ins, Yankse en S2emu, gebruiken. Soms veroorzaakt dit ook problemen. Ik heb de laatste versie van S2emu(1.09). Momenteel doet Polsat zonder problemen. Ook kun je met de filters stoeien. Ik heb Cyberlink gekozen ipv Elecard. prog dvb geeft eerst een fault melding als je deze filter kies, maar geen nood, gewoon ok drukken. Dan zul je zien dat het toch beter doet dan Elecard. Ik hoop dat het bij jou ook zal lukken. Groetjes DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen