Ga naar inhoud


Hoe kan ik loggen met een humax.


Gast

Aanbevolen berichten

hoe kan ik gaan loggen met een Humax en wat ben ik er voor nodig.<BR>Kan mij iemand hier een antwoord op geven ik wil graag de seca gaan loggen de irdeto doe ik al via nokia.<P>BVD <P>.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het programma windecrypt heb ik maar kan iemand eens uitleggen hoe dit precies moet.Ik bedoel dan b.v. welke kabel heb je nodig tussen pc en humax en hoe moeten dan de instellingen van het programma zijn. Dit loggen lijkt me ook wel eenleuke bezigheid maar graag toch wat meer informatie. Wie helpt of maakt hier een faq over<P>------------------<BR>

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de progama maar krijg het niet aan het lopen .<BR>hij geeft aan waiting for reset,tuner uit aan onder komt div getallen maar kan niet zien dat hij aan het loggen is staat er een inslelling vekeerd of werkt het niet op een humax.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

windy werkt zeker op de humax. erg goed zelfs :-). Maar de keylist is dus heel belangrijk . zet daar niet meer als 7 providers in .. de aston wil anders niet werken . en zal in een reset gaan. opbouw van de keylist is als volgend<BR> <BR>[CANAL DIGITAAL]<BR>ident=0019<BR>unique=00023*** ppua dus <BR>subchannel 01 C+<BR>subchannel 02 RTL/NED<BR>subchannel 04 InfoKanal<BR>subchannel 05 Occ-Use<BR>subchannel 06 CineCinemas<BR>subchannel 0c C+<BR>index=00<BR>key=** be 81 ** 02 99 e4 **<BR>index=01<BR>key=** be 81 ** 02 99 e4 **<P>de * jes zijn natuurlijk ook cijfertje`s :-)<P>PS: het lijkt mij verstandig om verder te gaan over dit ondewerp in een ander forum<BR>b.v seca keys <P>gr dj <P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...