Ga naar inhoud


Nieuwe Humax DLL maakt SetEdit en Humbox incompatible?


Gast

Aanbevolen berichten

Hi ppl,<P>Deze al eens gezien?<BR>Met SetEdit 0.18 van Wolfgang L. mijn settingslijst bewerkt (kan namelijk nu ook kanalen alfabetisch sorteren binnen een provider). Daarna die file ingeladen in Humbox3.0SE (je weet wel, die van die All-Cam loader) en daarna de file gedownload naar de Humax.<BR>Wat zie ik nu?<BR>Voor ieder kanaal wordt nog eens het kanaalnummer achter de naam van het kanaal geplakt. Bijvoorbeeld:<BR>1 Nederland 11<BR>8 Veronica8<BR>9 TMF9<BR>10 Canal+110 etc<P>Dit is ook zichtbaar wanneer je de file alleen in Humbox inleest (of in Fulvio Lesca's editor), maar niet in SetEdit.<P>Volgens Wolfgang ligt dit dus aan de nieuwe DLL van Humax, die gebruikt een iets ander format voor de HNF file, waarbij het kanaalnummer ACHTER de naam komt.<BR>Als gevolg hiervan zullen de editors met de oude DLL het kanaalnummer aan de naam van het kanaal vastplakken.<P>Nu dan de vraag (Mr. Humbox / TeeBee):<BR>Kan ik zonder problemen de nieuwe DLL gebruiken bij de bestaande versies van Humbox en Humbox3.0SE ? Of is er een upgrade van Humbox nodig?<P>LDP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


haha. betrapt. kijk dat is dus een kleine beveiliging . U heeft een niet geregistreerde<BR>versie van setedit. . of de gene die de lijst heeft gemaakt. dit heeft dus niks te maken . met de humax probeer maar eens een niet gekraakte versie en alles is weer normaal :-))<P>gr dj<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch niet, Djazzie...<BR>Ik heb keurig netjes voor SetEdit betaald. Kun je geloven of niet... OK, ik ben wel eerder eens op zoek geweest naar een crack, maar dat duurde me te lang en toen heb ik 'm maar gewoon betaald. Best wel nobel, he? smile.gif<P>De beveiliging was dat je maar 20 wijzigingen kan doorvoeren en daarna kun je niet meer saven of uploaden.<BR>En die settingslijst heb ikzelf gemaakt, deels met Fulvio Lesca's editor en later met SetEdit (toen die geregistreerd was). Dat zou het probleem dus niet moeten zijn.<P>LDP<p>[This message has been edited by LDP (edited 26 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pet123,<P>Het probleem is dat ik met Humbox MOET gebruiken om te downloaden naar de Humax i.v.m. de All-cam patch. <BR>Dus wat je voorstelt (de Humax gebruiken voor de conversie zeg maar) werkt niet.<BR>Maar bedankt voor je antwoord.<P>Rgs<BR>LDP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo TeeBee,<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><BR>Het probleem aan onze kant is opgelost <BR><HR></BLOCKQUOTE><BR>Je bedoelt in de SE versie van Humbox? Zou mooi zijn smile.gif<P>LDP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...