Ga naar inhoud


nieuwe loader ook voor goed breedbeeld!


Gast

Aanbevolen berichten

he dat is mooi heb van de week de nieuwe laoder orgineel humax erop gezet en eindelijk<BR>bij een 16:9 uitzending vol beeld in de hoogte en breedte was voorheen wel anders.<P>groet ray,<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb de loader H 1.36 /hic10106-04 en is perfekt geen vastlopers meer op de ci, % bij ontvangstsignaal, en een prima breedbeeld! <BR>is me wel opgevallen dat het dolby digitaal<BR>niet klopt ivm volume verdeling van de luidsprekers center is veel te hard?<P>groet ray,<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakelt de Humax bij jullie automatisch naar de breedbeeld bij een breedbeeld uitzending op b.v. nederland 1. Ik moet hem altijd met de hand op breedbeeld zetten. Als ik via de kabel kijk dan schakeld de tv zelf naar breedbeeld bij een breedbeeld uitzending.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Pet123<BR>Dat doet ie nog steeds niet ... frown.gif<BR>dus wat dat betreft zit die bug er nog steeds in ...<BR>In zoals de oude als de nieuwe humax die ik nu heb met 2.07 loader...<BR>Groetjes<BR>Ruud.<BR>Ps misschien iets voor TeeBee??<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij heeft het altijd gewerkt.<P>Als het op RGB staat en dus niet op CVBS dan schakelt de Humax bij echte breedbeelduitzendingen automatisch naar breedbeeld<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...