vrolijkevriend Geplaatst: 3 december 2004 Geplaatst: 3 december 2004 Ik probeer het signaal van de Thor te meten op mijn 6072 (Euromuis_PhilipsDSX6072_v4.0_PlusNL_ENG). Ik wil de volgende instellingen invoeren voor LNB-D (menu, 4-3-. Satelliet: thor Frequentie: 11247 LNB L.O.: 9750 Polaresatie:Vertikaal Tone 22KHz: uit Symbolrate: 24500 FEC: 7/8 Ik zit nu alleen met het probleem dat ik de symbolrate van 24500 helemaal niet kan kiezen uit de mogelijkheden die geboden worden. Er zit van alles tussen, maar geen 24500. Als ik kijk in het lijstje met symbolrates elders in het menu, dan zie ik hem wel als 7e in het lijstje staan, maar blijkbaar is er geen verband tussen dat overzicht en de mogelijkheden die geboden worden bij de LNB instellingen???. Xtrend ET9000 (OpenPli), Wavefrontier T90
Gast Geplaatst: 3 december 2004 Geplaatst: 3 december 2004 gewoon op symbolrate blijven drukken. die waarde komt vanzelf een keertje langs, groet, Ronald
vrolijkevriend Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Geplaatst: 4 december 2004 Was het maar zo eenvoudig. Steeds komt hetzelfde rijtje met symbolrates voorbij (met ook hele exotische), maar géén 24500! Xtrend ET9000 (OpenPli), Wavefrontier T90
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen