Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Deze werkt OK. Alleen gaat er het een en ander mis bij het uploaden van de nieuwe Pet-zenderlijsten.

Geplaatst:

ik heb de software geprobeerd met div kaartjes orginele, c9000, c9001 enz alle werken prima verder geen fouten ontdekt geen fastlopers niks zappen seca irdeto gaat perfect <P>

Geplaatst:

ps ook de kanalen lijst gaat er probleem loos in. tot nu toe geen fouten kunnen ontdekken

Geplaatst:

Nou dat vastlopen doet ie af en toe nog wel hiero maar niet meer zoveel als vroeger gelukkig....en hij is volgens mij ook sneller geworden met zappen....<BR>Groetjes<BR>Ruud.

Geplaatst:

Maar wat is eigenlijk het verschil tusen al die kaartjes???<BR>8000 9000 9001 Z kaarten wie kan me dat eens uitleggen en wat het verschil is tussen acs 1.2 , 1.4 , 1.6 en ?????<BR>Groetjes Ruud.

Geplaatst:

Misschien een domme vraag....maar heb ik nu geen CI meer nodig voor Seca?<BR>Of heb ik hiermee geen kaartjes meer nodig voor Ideto?<P>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Geplaatst:

Hallo Bocky Wocky waar ze over praten zijn de type aanduidingen van de duitse kaartjes voor het duitse irdeto pakket en daar werken dus nu de 9000 kaartje ook op de humax patch<BR>Groeten Pecari

Geplaatst:

weken de irdeto kaarten acs 1.2 met de premiere codes nu ook met de all- cam soft,<BR>zonder hardware aanpassingen.<BR>( zoals in MM9200 met dubbele kaartlezer en de dr overflow)

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.