Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn cassettedeck speeld maar via 1 box kanaal, net als de pick-up maar de radio doet het wel over de 2 boxen.

Wie in de buurt van Amsterdam kan mij hier een keer mee helpen.

Yamaha amplifier A-760

Yamaha cassettedeck K-950

Yamaha tuner T-760

Dual pick-up CS 741 Q

Bij voorbaat mijn dank. Groetjes Rob

Geplaatst:

hoi,

sluit eerst het cassettedeck eens aan op de tuner ingang.

hoor je nu ook maar één kanaal, dan is er wat mis met je cassette deck.

Hoor je de twee kanalen, dan zit het in je versterker, en kan je daar verder zoeken.

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

Als ik cassettedeck op tuner ingang aansluit hoor ik ook maar 1 box, dus zou mijn cassettedeck naar de filistijnen zijn net als mijn draaitafel die werkt ook maar over 1 box. Ben zelf niet zo handig in deze materie, dus de vraag blijft, Wie oh wie kan mij een keertje helpen.

Groetjes Rob

• 2 weken later...
Geplaatst:

als je tuner ingang goed is,sluit dan een kanaal van je cass deck even op links van je tuner ingang aan.heb je wel geluid ,trek dan deze stekker er uit en stop hem in rechts .als er dan bij een van de 2 pogingen geen geluid is dan zit de fout in het deck(dat zal ook wel,want je zegt zelf dat de tuner wel over beide kanalen speelt)

Geplaatst:

Hoi, Steve

Is het mogelijk dat de potmeter van de balance kapot is, op een gegeven moment werkte hij weer over twee kanalen en toen ik met de balance knop aan het spelen was ging hij weer over op een kanaal

Geplaatst:

hoi,

in je cassette deck zit ook een lange smalle switch (zilverkleure) op de printplaat, vaak verbonden met een asje of een soort platte kabel.

Deze switch wordt bediend met de rec knop.

Hier in zit vaak een slecht contact, en dan valt er vaak een kanaal weg.

Hier kan je ook eens inspuiten met contactspray.

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

Aan allebij gespoten met kontakt spray op balance asje en in casettedeck op kontaktas voor rec maar het probleem blijft, alleen is de kraak weg. Toch nog ergens goed voor geweest.Bedankt voor het meedenken,maar ben nog steeds niet geholpen.

Groetjes Rob

• 2 weken later...
Geplaatst:

Is er niemand in de regio van amsterdam die kan en wil doormeten en eventueel kan repareren wat er loos is met deze stereotoren, ik weet het niet meer.

Bij voorbaat mijn dank. Groetjes Rob

Geplaatst:

Mijn pick-up doet het weer er zat een los kontact in een stekkertje.Dus blijft er over een cassettedeck wat maar over 1 kanaal speeld, wie kan dit een keer voor me door meten zodat we weten waar het probleem zit.Bij voorbaat dank Rob

• 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen