Ga naar inhoud


Humax-5400: Seca compatible?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi fellow-sat-viewers,<P>Ik bezit een HumaX-5400 (H1.35 - 0016.0400) en een ASTON CI (1.03).<BR>Ben ook in bezit van orig. abo. van C***l D***t**l. Mijn rechten waren geldig tot 12/09/2000 en moesten daarna worden geupdate door C+. 13/09/2000 geen beeld! Een week later, vele harde guldens armer en vele pulsen verder, nog steeds geen beeld! Heb mijn kaart laten updaten bij iemand anders in een seca-box. En jawel na 5 min. weer beeld. Doet het nu ook in mijn Humax. Dit weekeinde is GP USA. En wat denk je? Geen beeld op C+2!!! (Ja, ja, heb ook abo. op F1).<BR>Daar wordt je toch niet vrolijker van!?<BR>Vraag is nu: Meer mensen met dit probleem? En zo ja, is er iets tegen te doen?<BR>Alle hulp welkom........<P>Groetjes van Sonic-XL<BR> a> <BR>"Handicaped by natural imaturity"<P>------------------<BR>"Handicapped by natural immaturity"

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de 1.33 loader erin met hic 1.01, maar na 2 uur nog geen AU...;-<<<<<BR>Ik heb al 100 verschillende progs gebruikt, incl funcard met goeie masterkeys, maar allen zonder resultaat...<P>Heeft er iemand nog tips?<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik thuis kom noteer ik het nr, en post het hier... (zit nu op mijn werk)<P>Wat staat er op de eerste 1.03's???<P>cu<BR>Wimpie<p>[This message has been edited by Wimpie (edited 27 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BR>Ik ben in het beziet van een Humax 5400 met Loader H135 en de laatste software.<P>Daarin een Aston CI 1.03 met een pic-kaartje met de laatste Yoakamfile (Seca 5) hier uit de download sectie.<P>Voor alle paketten op Astra heb ik keurig de updates voor Oktober binnen gekregen. Als ik onder consultation bij het CI menu kijk staan deze allemaal op 31 Oct 00 ipv 31 Dec 00.<P>Ik heb de laatste tijd eigenlijk weinig naar Hotbird gekeken. De paketten daar staan nog allemaal op 31 Dec 00.<P>Begrijp niet waarom het bij mij wel werkt en zo te horen bij de meesten niet .<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BigAntony:<P>Op de achterkant van mijn Aston vind ik een stickertje met:<BR>900836 en DX017308609<BR>op de kaart zelf, dus niet op de sticker staat nog een ander nummer:<BR>DX013302792<P>Is dit een van de eerste 1.03's?<P>Wimpie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wimpie,<P>wat staat er vanachter op uw seca module?<P>ik ben benieuwd.<P>Heb zelf al enkele tests gedaan met seca ci en heb onderonden dat de eerste 1.03 versie geen "nieuwe keys" doorlaten.<P>ik wacht op uw reaktie.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...