Ga naar inhoud

USB stick kan niet worden benaderd

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij helpen hoe ik mijn USB Flash Drive ClipDrive van 64 MB kan benaderen. Ik probeer het te verkennen en er wat op te zetten maar ik krijg direkt te fout melding "verwerkingsfout - schijfeenheid niet gevonden.

Bij het plaatsen in mijn USB slot werd hij wel herkend en geinstalleerd. En als ik hem er nu indoet zie ik hem wel maar verkennen lukt niet. Ik heb hem geformatterd.

Geplaatst:

Hoi Ome Merde, ik heb XP en ook wil ik hem gebruiken op 98SE maar er zaten geen drivers bij. Volgens zeggen ziet XP hem vanzelf en was die klaar voor gebruik.

Geplaatst:

We hebben het voor elkaar vwb Win XP. Ik kan hem benaderen en ik kan er wat op zetten MAAR als ik hem, na save verwijderen, uit de USB poort haal en er later weer in doet kan ik hem niet meer benaderen. Er staat software op. Ik krijg dan de mededeling dat de schijf niet geformateerd is en dat eerst moet doen. Maar ja, dan ben ik ook de software kwijt die ik er net op gezet heb.

Wat doe ik fout of wie weet wat er fout gaat ???

Op 2 PC´s staat wel XP en op 2 Win98SE.

Waar kan ik de drivers vinden voor W98SE

Geplaatst:

Mijn dank gaat uit naar alle die mee gedacht hebben voor een oplossing maar helaas stick kaduuk. biggthumpdown.gif

Nieuwe gehaald en alles ok biggthumpup.gif

Bedankt allemaal

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen