Gast Geplaatst: 4 december 2004 Geplaatst: 4 december 2004 hallo, ik hoop dat iemand me kan helpen met het volgende probleem, ik wou office pro 2003 instaleren en hij zegt dat hij het bestand data1.msi niet kan vinden en dat ik de cd van office 2000 premium moet insteken, doch dan gebeurde er ook nix, ik heb dan maar office 2000 weer geinstalleerd en dat ging wel, toen wou ik stapsgewijs weer office xp 2002 istaleren om zo kunnen verder te gaan naar de office 2003 maar zelfs de xp 2000 kan ik nu niet meer instaleren omdat hij die bewuste data1.msi file niet kan vinden, weet iemand hoe ik dan kan verhelpen want in het verleden instaleerde ik ook de xp 2002 en toen waren er geen problemen, thx bij voorbaat *** aub in het vervolg een duidelijk onderwerp kiezen. ik heb het nu even voor je aangepast
Ome Merde Geplaatst: 4 december 2004 Geplaatst: 4 december 2004 deïnstalleer alle office versies van je PC, leeg je temp-mappen en probeer het vervolgens opnieuw. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 4 december 2004 Geplaatst: 4 december 2004 thx alvast ome merde, ik heb alles willen verwijderen maar als ik de premium versie wil verwijderen zegt hij fout 1706 en weer over die data1.msi file en wil het niet verwijderen, ik werk met xp pro
Gast Geplaatst: 4 december 2004 Geplaatst: 4 december 2004 Kijk ééns op de support site van microsoft ...kom je vast je probleem tegen. Hier heb je alvast een gelijkaardig probleem...het bestand data1.msi file ontbreekt of is beschadigt
Gast Geplaatst: 4 december 2004 Geplaatst: 4 december 2004 ik krijd die premium niet verwijdert, wat ik ook probeer, zelfs mijn email is weg nu, dus ja, nu zit ik helemaal op de sukkel
kbenjila Geplaatst: 4 december 2004 Geplaatst: 4 december 2004 Je kan de oplossing hier tussen vinden. Gezien de foutmelding is er in je 2000 versie iets niet helemaal geinstalleerd. SUCCES http://search.microsoft.com/search/resul...p;qu=1706+error
Gast Geplaatst: 8 december 2004 Geplaatst: 8 december 2004 hallo, thx iedereen voor jullie hulp, maar er scheen iets mis te zijn met mijne xp, resultaat.......heb een nieuwe hd bij in mijn pc gezet, op de 1ste hd draait xp niet meer maar ik kan wel nog aan al mijn gegevens die er op staan, dus dat valt allemaal erg mee
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen