Ga naar inhoud


Geen update voor canal+


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben er ook van overtuigd dat er een probleem zit in de humax (en dan nog bepaalde hardwareversies) en de aston. Mijn H 1.x en aston 1.03 geeft heel weinig c140 commando's door. De stand van de maan en mijn schoenmaat hebben precies nogal veel invloed hierop... Kaarten hebben er precies weinig mee te maken, want zowieso moeten de commando's naar de kaart worden gestuurd, ongeacht of de kaart goeie ppua/key01 bevat.<BR>Wel heb ik al gehoord dat met de 2.x loaders, de emm's WEL goed doorkomen. Kan iemand dat bevestigen???<P>Hopelijk komt er nu EINDELIJK eens een firmware update waar dit probleem is opgelost... Ik hoor al lang dat er aan het AU probleem wordt gewerkt, maar resultaten zijn er nog niet. (wel al minder 'vastlopers' bij het seca-zappen met de 1.01.06, misschien is dit een voorbode voor een vlot werkende aston? Laat ons hopen...)<P>Grtz,<BR>Een hoopvolle Wimpie.<p>[This message has been edited by Wimpie (edited 11-12-2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik snap nog steeds van heel mijn Humax niet wat het probleem is. Het volgende doet zich voor: Alle providers op mijn mosckaartje worden geupdate, behalve Canal+. Het zit echt niet in de key 01 of PPUA, want als ik kaartje in mijn Duitse Mediabox stop , dan heb ik binnen 1/2 uur een update. Zet ik de datum dan weer in de toekomst en stop hem in mijn Humax, heb ik na enkele dagen nog geen update gehad. Gisteren avond zet ik ontvanger op Absat en ja hoor binnen 1/2 uur een update in de Humer. Dus alle pakketten werken behalve Canal+.<P>Ik heb deze posting hier neergezet omdat in denk dat het in de Humax zit. Ik heb hem al eerder van dit probleem verdacht, maar toen had ik te weinig gedult om het te testen.<BR>Misschien heeft iemand de zelfde ervaring. Liever nog, wie weet oplossing ??????<P>Niet gelijk beginnen te lachen, want probleem is echt aanwezig. :-) :-)<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...