Ga naar inhoud


1.2 C kaart werkt niet met Patch?


Gast

Aanbevolen berichten

Kan je een 1.2 C kaart geschikt maken voor de Patch met b.v. de 4in1 crd? Kun je dan gebruik maken van het Irdeto slot of moet je de Aston gebruiken? Ik weet het niet meer maar beeld krijg ik niet op de PW zenders. Wie weet raad? <P>Dit betreft niet de All Cam patch, die probeer ik later wel. Moet eerst met de "oude" patch toch ook lukken?

Link naar reactie
Delen op andere sites


werkt alleen met gepatchte cam en een duitse kaart, of een atmel, kun je c+ kijken op onboard irdeto en overschekalen naar pw kaart erin en eruit en beeld.<BR>Vandaar dat ik al 10 x tegen je zei koop een atmel en geen acs want dan is het of/of.<P>bob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Atmel is mooi maar hobby kost tijd en doe je voor de fun. Daarom zal ik het voor elkaar krijgen om met een 1.2 kaart en de 06patch beeld op de PW zenders te toveren. Achter de schermen heb ik al veel hulp gehad. Zit met de laatste loodjes want de kaart is nu een C-kaart maar werkt nog niet. Zag dat TeeBee een key vrijgaf in een eerdere vraag en zal deze proberen toe te passen maar van dat gekey weet ik nog niet genoeg. De CRD's hadden mij tot nu toe voldoende geholpen dus kan nu nog wat info gebruiken m.b.t. het schrijven van provider en date keys. Een interessant onderwerp denk ik voor nog velen van ons. Wie wil zijn kennis hierin delen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Bobbers, waarom wisselen met de kaarten? Via de Aston heb je toch C+ etc etc en dan de 1.2C kaart in de Irdeto CA en alles ligt binnen handbereik. Zo stel ik me dat voor als e.e.a. wil functioneren. Dat moet het mooie zijn van de Humax 5400. Daar hebben we het toch over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ andere bob, helemaal gelijk als je een aston hebt, als je die niet hebt dan......<BR>Maar is inderdaad een zeer goede oplossing pw op de onboard en de rest op de aston.<P>suc6 <P>bob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Bob,<P>Ik heb al verschillende files geprobeerd en alleen maar PW keys ingevuld. Aston cam zorgt voor de rest in de Humax maar no go.<BR>Als er iemand het wel werkend heeft wil hij zijn kennis delen.<P><BR>Mvg Iceman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Iceman,<BR>mijn Humax 5400 met 1.01.06 P draait nu al 'n paar weken naar volle tevredenheid en zoals ik hem altijd al wilde laten draaien!<P>Embedded Irdeto:<BR>Premiere (incl. Cinedoms en Sportsworld), ATV en alle ORF's d.m.v. Gold of SMD-kaart met de files van "Pit" d.d. 18-11 uit de Irdeto-downloadsectie van dit board.<P>Aston 1.03 CI:<BR>Atmel Discovery Funcard met de bekende providers of Gold of SMD-kaart met b.v. Mastercard crd. seca-files, voor Canal Digital NL, Espana en France, D+, Absat, Cyfra,Canal+ France.<P>Irdeto 4.6 se CI:<BR>Stream en Nova d.m.v. Gold of SMD-kaart met b.v. de Beamer-files (PMK Autoupdate).<BR>Hierbij wel alle reeds eerder vrijgeschakelde providers (Aston en Embedded Ird.) op nul zetten, zodat er geen "Doublures" zijn !<BR>Dit laatste zeker doen i.v.m de providers zoals Canal+ NL en D+ die zowel In Irdeto als in Seca uitzenden, de Humax pakt dan automatisch de Aston CI en draait heel goed.<P>gr. Charel.<p>[This message has been edited by Charel (edited 14-12-2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Charel,<P>Helaas werkt de file van PIT 18-11 bij mij (nog) niet. Heb je e.e.a aan de files veranderd? Zou je de door jou gebruikte irdeto en seca files (via mail) door kunnen sturen?<P>m vr gr <BR>Bob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niets aan veranderd, zo op mijn kaart gezet!<BR>Probeer eens met kaart in de embedded sleuf de ontvanger 'n paar maal uit en aan te zetten evt. met de Power-schakelaar achter op het apparaat.<BR>Of anders eens de kaart een aantal keren in en uit de sleuf te doen.<BR>Als het goed is zegt de Humax op 'n gegeven moment; "smart card accepted" en dan moet Premiere etc. vrij zijn.<P>succes, <BR>gr. charel.<P>P.S. Alle files die ik gebruik zijn zo te vinden op het net!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...