Funfreak Geplaatst: 5 december 2004 Geplaatst: 5 december 2004 Hoe kan ik het beeld van mijn Philips Matchline kleuren tv, 25PV7966/20B, scherper krijgen en de trilling uit het beeld weghalen? Humax 5400z is via RGB (oranje ingang) op tv aangesloten. Alvast dank voor jullie hulp.
percies Geplaatst: 5 december 2004 Geplaatst: 5 december 2004 Focus bijregelen ? Dit is de bovenste potmeter op de Lijntrafo.
Funfreak Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Geplaatst: 5 december 2004 En dat moet zeker wel met de spanning op de tv? Enig idee of ik het wat trillende beeld (vooral met menu van de Humax en logo´s van de zenders) ook met een potmeter kan bijstellen? Is dit type een 50hz of 100hz tv?
Funfreak Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Geplaatst: 5 december 2004 Is FL1.0 de code of type voor het chassis? Valt er iets aan het trillende menu te doen en de trillende logo´s van de zenders?
percies Geplaatst: 5 december 2004 Geplaatst: 5 december 2004 Fl1.0 is het chassis type. 50hz tv's trillen allemaal wel een beetje, daar is 100 hz immers voor bedacht.
Funfreak Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Geplaatst: 5 december 2004 @Fransv Waar is de onderste potmeter op de lijntrafo voor? Scherpstellen is inmiddels gelukt.
percies Geplaatst: 5 december 2004 Geplaatst: 5 december 2004 Dit is de screen regelaar (ug2) voor de beeldbuis
Funfreak Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Geplaatst: 5 december 2004 Het trillen van het beeld is niets aan te doen? Mijn tv beneden, ook 50hz, heeft er namelijk geen last van.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen